Γιορτάζει ο 'Ερωτας
  Αφιερώσεις-Requests
Πρόσφατες αφιερώσεις:
listen to the song request in the relative section of the site or in our daily radio program Νίκος από Πάτρα ζήτησε Χαμογέλα στα παλιά.

listen to the song request in the relative section of the site or in our daily radio program Αϊσουν από ΝΑρτακη ζήτησε Οσα νιωθω αργυρος.

listen to the song request in the relative section of the site or in our daily radio program ΔΕΣΠΟΙΝΑ από Καστοριά ζήτησε Η αγάπη μας.

listen to the song request in the relative section of the site or in our daily radio program Ελένη ζήτησε Kygo-Here for you.

listen to the song request in the relative section of the site or in our daily radio program Theodora από ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ζήτησε Νικόλας Λειβαδίτης - Μαρία Καλούδη - Για πόσο ακόμα;.

Διαβάστε κι ακούστε τις αφιερώσεις εδώ



  Survey
Ποιον αγαπάς πιο πολύ;

Τη Μαμά;
..ή τον Μπαμπά;



Αποτελέσματα
Αλλες Ψηφοφορίες

Αριθμός Ψήφων: 692845
Παρατηρήσεις 0


  Agenda


  Visit also



  OnLine Shop
HotStation - Hot Shop - Δώρα για τους άλλους ή για σας - Cool HotStation gifts for yourself or your friends


  Μηνύματα - Shouts

Υπηρεσία ΜΟΝΟ για μέλη Σύνδεση ή Εγγραφή.


  User Info
Γειά σου, anonymous
Χρήστης

Κωδικός

(Εγγραφή)

Μέλη:
Νεότερο: Eurosystem
Σήμερα: 0
Χθες: 0
Συνολικά: 4216

Χρήστες Online:
Επισκέπτες: 486
Μέλη: 0
Σύνολικά: 486


  Facebook


  Δείτε..
Connect Bar - H καλύτερη ελληνική toolbar για Internet Explorer και Firefox - Τραγούδια, Βίντεο, ταινίες, ελληνικές σειρές, online ραδιόφωνο και TV, και ο,τι άλλο βάλει ο νους σας!



  Σαν σήμερα
25 / 6

Σαν Σήμερα...

2009
Η παγκόσμια μουσική σκηνή θρηνεί για το θάνατο του διάσημου Αμερικανού τραγουδιστή Μάικλ Τζάκσον, ο οποίος απεβίωσε σε ηλικία 51 ετών. Ο «βασιλιάς της ποπ» μεταφέρθηκε εσπευσμένα από την έπαυλη του στο Μπέβερλι Χιλς σε νοσοκομείο, έχοντας υποστεί καρδιακό επεισόδιο. Λίγες ώρες αργότερα ανακοινώθηκε ο θάνατός του.

2009
Πέθανε σε νοσοκομείο του Λος Αντζελες, η 62χρονη Αμερικανίδα ηθοποιός Φάρα Φόσετ. Η διάσημη -από το ρόλο της στην τηλεοπτική σειρά «Οι Αγγελοι του Τσάρλι»- ηθοποιός, έπασχε από καρκίνο του παχέως εντέρου και επί τρία χρόνια αγωνιζόταν για την καταπολέμησή του.

1998
διατίθενται στο εμπόριο τα Windows 98 της Microsoft.

1997
στη Γαλλία, πεθαίνει σε ηλικία 87 ετών ο διάσημος ωκεανογράφος Ζακ-Ιβ Κουστό.

1993
100 χρόνια έχουν περάσει από την ημέρα, που ο ισθμός της Κορίνθου γίνεται πορθμός. Τη διώρυγα είχε κατασκευάσει ο Ούγγρος Στέφανος Τιρ και είχε εγκαινιαστεί στις 25 Ιουνίου 1893 επί πρωθυπουργίας Χαριλάου Τρικούπη.

1976
οι Beatles ηχογραφούν το δίσκο τους "All You Need Is Love" και οι φίλοι του συγκροτήματος, μπορούν να παρακολουθήσουν το γεγονός "ζωντανά" από την τηλεόραση. Μαζί με το συγκρότημα εμφανίστηκαν, στα φωνητικά, ο Μικ Τζάγκερ και ο Κιθ Ρίτσαρντς. Υπολογίζεται, ότι 400 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν τη μετάδοση.

1963
γεννιέται ο Βρετανός ποπ τραγουδιστής, κυπριακής καταγωγής, Τζορτζ Μάικλ, κατά κόσμο Γιώργος Κυριάκος Παναγιώτου.

1941
η ιταλική σημαία υψώνεται στην Ακρόπολη, δίπλα στη γερμανική και την ελληνική.

1936
πρώτος αγώνας της Εθνικής μπάσκετ με την Τουρκία, με ήττα 49-12.



  Παιχνίδια-Games
Play Σκοποβολή - TrapShoot
Σκοποβολή - TrapShoot

Hi-Scores


  Ημερολόγιο - Agenda
<
Ιούνιος 2026
>
ΚΔΤΤΠΠΣ

123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


  Ο καιρός


Αναζήτηση
      
  

Προηγούμενα Μηνύματα
LavantiS : kalimera! kalwston!
20-10-2008 12:16
zilberto : kalimera
20-10-2008 09:48
LavantiS : Αντιλαμβάνεσαι βέβαια ότι η κάποια στιγμή είναι ένας χρονικός προσδιορισμός με πολυυυυυυυυ βάθος χρόνου!
15-10-2008 14:40
neokles : Άντε να δουμε
14-10-2008 10:46
LavantiS : Καλημέρα! Αυτά είναι μικροαλλαγές! Κάποια στιγμή θα έρθει κι μεγάλη...
14-10-2008 06:06
Echo : με νεο look ο hotstation βλεπω.....με γεια!
13-10-2008 17:15
LavantiS : καλημέεεερααααα
11-10-2008 08:58
elliagne : I am now a proud Saab owner... oi euxes sou pianoun Mnva! Sunexise opws pas...
04-10-2008 13:23
elliagne : ευχαριστώ Μηνά μου! μακάρι...
02-10-2008 15:16
LavantiS : Αν υπολογίζω καλά, Παρασκευή το περιμένεις, άρα δεν είναι εργασιακό αλλά μάλλον ψυχαγωγικό! Εύχομαι να έρθει με το καλό! κι οπως το περιμένεις!
02-10-2008 07:46
elliagne : τις μέρες της Κέλλυ τις μετράμε... η Ανόρθση ανόρθωσε κα πάλι το ανάστημά της... αυτό το "κάτι" που θέλω αν έρθει σε 3 θα είναι ακόμα καλύτερο...
01-10-2008 20:55
LavantiS : Το Σίγουρο είναι ότι κάτι πλησιάζει και έρχεται.. Εκτός αν μετράμε και τις μέρες για την "λεφτεριά" της Κελλυ - Stefanias!
01-10-2008 10:53
elliagne : only time can tell...
01-10-2008 08:42
echo : elliagne...θελεις κατι να μας πεις? μου θυμιζουν την εισαγωγη του lord of the rings...κατι παρομοια λεει στην εισαγωγη...
30-09-2008 20:03
VaMMpiTreLLa : gia na mazeuomaste siga siga!! thn Pempti stis 22:00 ksekiname ta decline and Fall (meros deuteron)
29-09-2008 21:58
elliagne : i can smell it in the air...
29-09-2008 16:29
elliagne : i can feel it coming...
27-09-2008 14:00
neokles : hola hola
19-09-2008 14:19
kirilias : hola amigo
19-09-2008 08:18
LavantiS : Ερχεται σαββατοκύριακο!!!!
19-09-2008 07:49
Dimitris_P : σαν τα σκυλιά!
18-09-2008 04:13
echo : καλημερα!! σημερα εχω ρεπο! παω για καφε και ταβλι! εσεις? δουλευετε?
17-09-2008 08:44
LavantiS : Γεια σου Κώστα και καλώς ήρθες!
12-09-2008 06:23
kostas317 : καλησπερα σας ειμαι νεος στην παρεα σας!!!
11-09-2008 16:44
elliagne : κι όσο για τα κουτσούβελα... αυτά είναι η μεγαλύτερη ευτυχία όλων
08-09-2008 19:56
elliagne : Γειά σου Κέλλυ μου! Δε ξέρεις πόσο χαρούμενη είμαι για σένα κι εύχομαι οι χαρές σου να πολλαπλασιάζονται ολοένα Καλή ελευθερία σου εύχομαι! ¨οσο για τα πρωινά μπάνια θα σθμφωνήσω απόλυτα μαζί σου... μόνο που εγώ άρχισα και τα κάνω και απογευματινά, έχουν μια γλύκα αυτά τα μετά τις 3...
08-09-2008 19:54
stefania : Καλημέρα σας και απο μένα! Εμείς περάσαμε λίγες όμορφες μέρες στο Χορευτό του Πηλίου, λίγες στην Β. Ευβοια και φυσικά Πλαταμώνα που έχουμε σπίτι!! Μπάνιο έκανα μέχρι τις 11.00 το πρωι... δεν συγκρινεται με τιποτα η πρωινή θαλασσα και η ευεγερτικοτητα του πρωινου ήλιου!! Σημερα κραταω εκτακτως το μαγαζι της αδερφης του άντρα μου και σας γραφω απο εδω... Σε δυο μηνες περιπου γινομαι μαμα εχουμε αγορακι και ανυπομονω να γεννησω!!! Συγχαρητηρια Μηνα και Ελλιαγνη για τα γεννητουρια & τις κουμπαριες αντιστοιχα!!! Ειναι πολύ όμορφο όταν η ζωή μας με κάποιο τρόπο περιτρυγιριζεται απο κουτσουβελα
08-09-2008 09:33
LavantiS : για 4δυμα θα το μάθαινες απο τις ειδήσεις.. είχα 3 και πήγα στα 4... Συγχαρητήρια Ελλιάγνη!!! Πάντα άξια!!!
07-09-2008 15:25
LavantiS : coming home.....
06-09-2008 09:40
elliagne : Κι εγώ θα γίνω νονά, σας το 'πα?? Είμαι πολύ ευτυχισμένη!
04-09-2008 20:41
3  4  5  6  7  8  9  10  11

Προηγούμενο      Σελίδα 7 / 69      Επόμενο
Shout Box ©