Αφιερώσεις-Requests
Πρόσφατες αφιερώσεις:
listen to the song request in the relative section of the site or in our daily radio program Νίκος από Πάτρα ζήτησε Χαμογέλα στα παλιά.

listen to the song request in the relative section of the site or in our daily radio program Αϊσουν από ΝΑρτακη ζήτησε Οσα νιωθω αργυρος.

listen to the song request in the relative section of the site or in our daily radio program ΔΕΣΠΟΙΝΑ από Καστοριά ζήτησε Η αγάπη μας.

listen to the song request in the relative section of the site or in our daily radio program Ελένη ζήτησε Kygo-Here for you.

listen to the song request in the relative section of the site or in our daily radio program Theodora από ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ζήτησε Νικόλας Λειβαδίτης - Μαρία Καλούδη - Για πόσο ακόμα;.

Διαβάστε κι ακούστε τις αφιερώσεις εδώ



  Survey
Ποιον αγαπάς πιο πολύ;

Τη Μαμά;
..ή τον Μπαμπά;



Αποτελέσματα
Αλλες Ψηφοφορίες

Αριθμός Ψήφων: 657971
Παρατηρήσεις 0


  Agenda


  Visit also



  OnLine Shop
HotStation - Hot Shop - Δώρα για τους άλλους ή για σας - Cool HotStation gifts for yourself or your friends


  Μηνύματα - Shouts

Υπηρεσία ΜΟΝΟ για μέλη Σύνδεση ή Εγγραφή.


HotStation.gr Greek Radio online: Forum - Συζητήσεις

- HotStation.gr
 ΒοήθειαΒοήθεια   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών   ΠροφίλΠροφίλ   ΣύνδεσηΣύνδεση   ChartTOP-20

Ανέκδοτα βγαλμένα από τη ζωή...

 
Έναρξη Νέου Θέματος   Απάντηση σε Μήνυμα    Forums -> Ανέκδοτα - Funnies


Προηγούμενο Θέμα :: Επόμενο Θέμα  
Συγγραφέας Μήνυμα
Stefania
Ελιωσα στα posts
Ελιωσα στα posts


Mέλος από: Feb 19, 2004
Μηνύματα: 630

ΜήνυμαΣτάλθηκε: Τρίτη 9 Μαρ 2004, 09:19 GMT    Τίτλος Μηνύματος: Ανέκδοτα βγαλμένα από τη ζωή... Απαντηση με παραβολή κειμένου

Αλιευμένο από την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ, σχετικά με διάφορα ευτράπελα που έχουν καταγραφεί στη σχέση ανθρώπου και υπολογιστή. Πρόκειται για πραγματικά περιστατικά και μεταφέρονται αυτούσια όπως δημοσιεύτηκαν.

*** Μία μεγάλη εταιρεία στον χώρο της πληροφορικής σκέφτεται σοβαρά να αλλάξει το μήνυμα "Ρress Αny Κey" ("πατήστε ένα οποιοδήποτε πλήκτρο") και να το κάνει "Ρress Return Κey" ("πατήστε το Εnter"). Και αυτό γιατί δέχεται καθημερινά καταιγισμό τηλεφωνημάτων από πελάτες της, που ρωτούν πού βρίσκεται το πλήκτρο "Any"...

*** Η κυρία που, μόλις, είχε πάρει σπίτι της τον ολοκαίνουργιο υπολογιστή της, δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το ποντίκι. Τηλεφωνεί στους τεχνικούς της εταιρείας και ζητά τη βοήθειά τους. Και αφού εκείνοι επιβεβαιώσουν πως όλες οι απαιτούμενες συνδέσεις έχουν γίνει σωστά, ξαναρωτούν: ­ "Μα είστε σίγουρη πως δεν δουλεύει το ποντίκι; Για δοκιμάστε πάλι... Κουνήστε, πατήστε το..." ­ "Μα αυτό κάνω, το πατάω... Αλλά να το κουνήσω, πώς να το κουνήσω... Να το κλωτσήσω μήπως με το πόδι μου;" Η κυρία είχε τοποθετήσει το ποντίκι στο πάτωμα, νομίζοντας πως χρησιμοποιείται όπως το... πεντάλ του πιάνου.

*** Οι δισκέτες που είχε πάρει από την εταιρεία ο συγκεκριμένος πελάτης ήταν ελαττωματικές. Ύστερα από αρκετά τηλεφωνήματα, ο τεχνικός του ζήτησε να του ταχυδρομήσει τα αντίγραφα των δισκετών για να τα ελέγξει. Και λίγες ημέρες αργότερα, έλαβε στο γραφείο του έναν φάκελο με... φωτοτυπίες των δισκετών.

*** Ο πελάτης μεγάλης εταιρείας κομπιούτερ τηλεφώνησε στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών παραπονούμενος πως δεν μπορεί να στείλει φαξ μέσω του υπολογιστή του. Έπειτα από συζήτηση 40 λεπτών με τον τεχνικό και αφού εκείνος είχε κάνει όλες τις απαιτούμενες ερωτήσεις για να μπορέσει να καταλάβει τι δεν πάει καλά, ο υπάλληλος συνειδητοποιεί πως ο πελάτης προσπαθούσε να στείλει φαξ, κρατώντας μία σελίδα χαρτί μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή του και πατώντας το "send" με το ποντίκι του...

*** Ο τεχνικός συμβουλεύει από τηλεφώνου τον πελάτη να ξαναβάλει τη δισκέτα πίσω στον οδηγό (drive) και να κλείσει την πόρτα. ­ "Ναι, μισό λεπτό περιμένετε", του απάντησε ο πελάτης και έμεινε εκείνος να τον ακούει από το ακουστικό του να σηκώνεται, να περπατάει μέσα στο δωμάτιο, να κλείνει μία πόρτα και να επιστρέφει...

***"Είναι πάρα πολύ δύσκολο να χρησιμοποιήσω το ποντίκι του υπολογιστή μου με αυτό το κάλυμμα που έχει από πάνω, για τη σκόνη", είπε ο πελάτης στον υπάλληλο της εταιρείας. Και εκείνος χρειάστηκε λίγη ώρα μέχρι να καταλάβει πως το "κάλυμμα" δεν ήταν άλλο από την πλαστική σακούλα συσκευασίας, μέσα στην οποία ήταν το ποντίκι όταν αγοράστηκε...

*** Ο πελάτης μεγάλης εταιρείας ηλεκτρονικών υπολογιστών καλεί για να παραπονεθεί, επειδή το πληκτρολόγιό του δεν δουλεύει. ­ "Δεν μπορώ να καταλάβω τι συνέβη... Το έπλυνα μέσα σε έναν κουβά με ζεστό νερό και σαπούνι, αφού πρώτα έβγαλα όλα τα πλήκτρα και τα καθάρισα ένα ένα με προσοχή...".

*** Ο άνθρωπος που τηλεφώνησε στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης μεγάλης εταιρείας πληροφορικής ακουγόταν πολύ μπερδεμένος. Ήταν και εκνευρισμένος γιατί προσπαθούσε επί ώρα να τυπώσει κάποια κείμενα και δεν τα κατάφερνε. ­ "Βγαίνει πάντα το μήνυμα "couldn't find printer" ("δεν μπορεί να βρει τον εκτυπωτή"). Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν τον "βλέπει"... Έχω δοκιμάσει τα πάντα. Γύρισα ακόμη και την οθόνη, έτσι ώστε να κοιτάει προς τον εκτυπωτή, αλλά και πάλι δεν τον "βλέπει"...".

*** Ο πελάτης είχε, μόλις, αγοράσει ένα ολοκαίνουργιο κομπιούτερ και ο ειδικός τεχνικός είχε πάει στο σπίτι του να το εγκαταστήσει. Αρκετή ώρα αργότερα, τηλεφωνεί νευριασμένος στην εταιρεία. "Αυτό το καινούργιο μηχάνημα που μου φέρατε, δεν λειτουργεί". ­ "Μα πώς δεν λειτουργεί... Όταν πατάτε το κουμπί για ν' ανοίξει, τι συμβαίνει; Τι κάνει το μηχάνημα;" ­ "Το κουμπί για ν' ανοίξει; Ποιο κουμπί για ν' ανοίξει;"

*** Ο άνθρωπος που τηλεφώνησε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, προσπαθούσε να εγκαταστήσει ένα πρόγραμμα από δισκέτες που του είχε δώσει η εταιρεία. "Έβαλα την πρώτη δισκέτα και όλα καλά... Μετά μου ζήτησε να βάλω τη δεύτερη, "Ιnsert Disk 2", ήταν η εντολή. Αδύνατον... Η δισκέτα δεν χωρούσε καν... Δεν έμπαινε με κανέναν τρόπο..." Οι τεχνικοί χρειάστηκε να του εξηγήσουν πως, για να μπορέσει να βάλει τη δεύτερη δισκέτα, θα έπρεπε πρώτα να βγάλει την πρώτη...

***Πελάτης: "Λοιπόν, θα μου δώσετε σύνδεση στο Ιnternet, σωστά;"

Τεχνικός: "Ναι, σωστά..."

Πελάτης: "Ναι, αλλά παρακαλώ να φροντίσετε να είναι η τελευταία έκδοση του Ιnternet...".

*** Ο πελάτης που φτάνει στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της μεγάλης εταιρείας πληροφορικής, κρατά στα χέρια του μία άδεια δισκέτα και ζητά από τον έκπληκτο υπάλληλο: "Έχετε την καλοσύνη να μου περάσετε ένα αντίγραφο του Ιnternet σε αυτήν τη δισκέτα;".

*** Πελάτης: Γεια σας, είναι το τμήμα τεχνικής υποστήριξης;

Τεχνικός: Ναι, πώς μπορώ να σας φανώ χρήσιμος;

Πελάτης: Αυτή η θήκη για τον καφέ, στον υπολογιστή μου έχει χαλάσει. Και νομίζω ότι με καλύπτει ακόμη η εγγύηση. Πού μπορώ να απευθυνθώ για να τη φτιάξω;

Τεχνικός: Συγγνώμη... Η θήκη για τον καφέ, είπατε...

Πελάτης: Ναι, αυτή που βρίσκεται τοποθετημένη μπροστά στο κομπιούτερ...

Τεχνικός: Με συγχωρείτε, έχετε αγοράσει από εμάς ένα κομπιούτερ που έχει πάνω μία θήκη για καφέ; Από πού την πήρατε; Έχει κάποιο "σήμα", κάποια "μάρκα" επάνω;

Πελάτης: Είναι ενσωματωμένη στο κομπιούτερ. Και το μόνο που γράφει πάνω είναι ένα "8Χ"...

(Σ' αυτό το σημείο, ο τεχνικός κλείνει τον ήχο στο τηλέφωνο, γιατί δεν μπορεί να κρατήσει τα γέλια του. Έχει, μόλις, καταλάβει πως ο συγκεκριμένος πελάτης ανοίγει τον οδηγό, drive, του CD-RΟΜ και τοποθετεί επάνω εκεί τον... καφέ του. Μόνο που από τη "σκληρή χρήση" το drive έσπασε...).
Επιστροφή
Προφίλ του χρήστη Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Εμφάνιση των μηνυμάτων για διάστημα:   
Έναρξη Νέου Θέματος   Απάντηση σε Μήνυμα    Forums -> Ανέκδοτα - Funnies All times are GMT + 3 Hours
Σελίδα 1 από 1

 
Πλοήγηση σε:  
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα σε αυτό το forum
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να απαντήσετε σε μηνύματα αυτού του forum
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να αλλάξετε τα μηνύματα σας σε αυτό το forum
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να διαγράψετε τα μηνύματα σας από το forum
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να ψηφίσετε σε δημοψηφίσματα σε αυτό το forum
Forums ©