Βρηκα εντελως τυχαια το συγκεκριμενο "Φορουμ" και επι δυο μερες εχω καθησει και διαβαζω (στον λιγο ελευθερο χρονο μου εννοω βεβαιως)!!!
Διαβασα διαφορα "Θεματα" (αυτο τουλαχιστον ειναι ελληνικη λεξη, οχι σαν το αλλο > Forums!).
Αισθανομαι απο καποια θεματα οτι ξαφνικα βρισκομαι >25 χρονια πισω οταν διαπιστωσα οτι οι ραδιοερασιτεχνες (ΝΑΙ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ και οχι RADIO HAM & BACON που παιζουν με ετοιμα σχιστοματικα καλουδια και προσβαλλουν τον ορο, θεωρωντας "εαυτους" ως τους μονους που ειναι ΕΡΑΣΤΕΣ ΤΕΧΝΗΣ ΡΑΔΙΟΥ!!!) υπαρχουν ακομα
Παιδια διαβασα μηνηματα που αναφερουν τον Παντελη (Λακη κατα κοσμο) 235!!! απο την σχολη Ευελπιδων... τοτε, και μαλιστα καποιοι να γνωριζουν οτι εφτιαχνε και τα τρανζιστορικα μηχανηματα (επι πληρωμη βεβαια) του γνωστου "ψωνιου" 267 Tomatoes...
Διαβασα τοσα για ΦΙΛΟΥΣ, γνωστους που εχω "μεινει" Ψαχνω ηδη να βρω το θαμενο στην σκονη της "ληθης" βιβλιο καταγραφης συνομιλιων μου με ολα τα κοντρολ που ειχα παρει (αλλα και αυτα που ειχα δωσει επισης σε αλλους)!!!
Θυμηθηκα το PUSH PULL με τις 4-65 του Λακη... το εργαστηριο στην Πεστων του 251, τον Αχιλλεα τον 236 απο το Περιστερι (στον Αγ Ιεροθεο), τον μπαρμπα Μιχαλη Α-68 (ισως δεν θυμαμαι και καλα, γερναω φαινεται ) απο την Ανω Κυψελη με το διπλο PUSH PULL των 829 που ειχε φτιαξει αν δεν με απατα επισης η μνημη μου ο 98... και αδιανοητα αλλα πολλα απο τις τοτε "ΜΕΡΕΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ"
Ομολογω οτι συγκινηθηκα... με οσα διαβασα, διαπιστωνοντας οτι εντελει "κατι" εχει μεινει απο ολους εμας τους λατρεις του "ΕΚΠΕΜΠΩ" και οχι ραδιο-φονο!!! Παιδια τοτε πηγαμε στις τεχνικες σχολες τις εποχης "μαθαμε" ηλεκτρονικα (φτιαχναμε στερεογεννητριες οταν μας διδασκανε τι ειναι η Διοδος Θερμιονικη Λυχνια, αλλα αυτο δεν εχει σημασια, μας διδαξαν και καλα). Παιζαμε στερεο πριν υπαρξει το ΤΡΙΤΟ του Χατζηδακη και πριν την "δανεικη" στερεογεννητρια (στην αρχη) του Δευτερου!!!
Με ενα βαττ πηγαινες απο Κυψελη Δραπετσωνα μισο κρατικο... Με >150W ακουγοσουν ΣΤΑΘΕΡΑ στην Χαλκιδα, Πορο, Αιγινα, και κατα περιπτωση Αργος, Κορινθο, κα. Ο Λακης με τις δυο 4-65 ακουγοταν στο Ηπακλειο της Κρητης Και ουτε Co-Linear Phased Arrays υπηρχαν ουτε υψομετρα 1057 μετρων ουτε BE, HARRIS, R&S των 10 εως 40KW να παιζουν στο λιγο πιο πανω απο το μαξιμουμ (και ας αλλαξουμε Λαμπα πιο γρηγορα, αλλα να ακουγομαστε στο πλοιο που ειναι στο Βοσπορο)!!! Αργοτερα βεβαια και εμεις οι ραδιοερασιτεχνες μπηκαμε στο "παιχνιδι της ισχυος" προβλεποντας το υπεροχο μελλον του Ελληνικου ραδιοφωνου Αναγκαστηκα βεβαια αφου ο οποιοσδηποτε πηγαινε στον συγχωρεμενο τον Βασιλη ή στον ΠΟΠΗ και αγοραζα καμμια κατοσταρα ή και δυο αν αντεχε, Βαττ για να κανει την πλακα του, να "ριξει" την γκομενιτσα που του την κανει με τον τυπα απο την διπλα γειτονια, ή και να το παιξει "ραδιοπειρατης" (ΝΑΙ εδω ισχυε ο ορος ) στους φιλους του λογω "μαγκιας"... Και ολοι οσοι φτιαχναμε μονοι μας μηχανηματα (μαθαινοντας συνεχεια μονοι μας ή μεσω της ανταλλαγης γνωμεων μεταξυ μας) αρχισαμε να χρειαζομαστε μεγαλυτερη ισχυ για να ακουγομαστε σωστα με το στερεο! Ταυτοχρονα ομως εμεις οι ιδιοι φτιαχναμε τα μηχανηματα που πουλουσε ο ΠΟΠΗΣ και ο Βασιλης για να βγαινει ο καθε υποψηφιος προταγωνιστης του ΘΣ του Σπαθαρη και να παρεμβαλλει εμας (και οτι αλλο υπηρχε απο "κατω" του...
Φτασαμε μαλιστα αρκετοι απο εμας να συζηταμε σοβαρα σε "συνεδριασεις" γνωστων καφετεριων την δημιουργια "συλλογου" για την νομιμοποιηση βασει του Ιταλικου μοντελου Και ξαφνικα νασου το "ραδιο-Αντι" επισης φτιαγμενα μηχανηματα απο καποιους απο εμας (ειναι πολλα τα λεφτα), νασου ο Γιωργακης ως πρω(κ)τοστατης της ιδεας της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΡΑΔΙΟΦΟΝΙΑΣ (θα εκανε λαθος ορθογραφιας το παιδι στο τελικο κειμενο μαλλον), νασου και ο 984 "ελευθερος ΡΣ Αθηνων" (λες και προυπηρχε αλλα τον ειχαν δηλαδη δεμενο σε κανενα μπαουλο και εκανε το '21 του και αυτος και βγηκε... απο το Μεσολογγι) νασου και το TV 000 (WC) Θεσσαλονικης με μπουλντοζες και αλλα "Ηλεκτρονικης Τεχνολογιας" συναφη μηχανηματα...
Και εκει Κυριοι ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ!!! Πουληθηκαμε μπιρ-παρα... Ή καλυτερα πουλησαμε τους εαυτους μας στην ιδεα της "Νομιμοποιησης" μας! Βοηθησαμε να στηθει το σημερινο σκηνικο ειτε ηθελημενα, με την συμμετοχη μας στην δημιουργεια επαγγελματικων ΡΣ (αρε Λακη ηξερες που θα εφτανε οταν εστηνες τον TOP FM, ή ανεβαζες στην Πεντελη τον "Κεραια"... ?), ειτε με την αδιαφορια μας αφου "εμεις θα παιζουμε παντα, πιος θα μας ενοχληση, θα ανοιξουν κανα δυο τρεις και το πολυ πολυ αν μας ενοχλησουν τους τραβαμε και μια ταπα
Καποιοι μπηκαν στο "τριπ" να βγαλουν αδειες (εστω Αρθρου 2 Παραγραφου 2 του ΠΔ 87) οπως και εγω... Το τρεξαμε... το πιεσαμε... το πληρωσαμε αδρα... πηραμε αρχικες εγκρισεις με συχνοτητα... και απο αριθμους πρωτοκολλου <100 πηραμε το "προτοκολο" στο τελος Ανοιξανε ΡΑΔΙΟΠΕΙΡΑΤΕΣ με λεφτα και ΜΕΣΑ... Ονομασαν τα ραδιοφωνα του GOLD θελοντας να "χρυσωσουν" την αθαιρεσια τους... και εκπεμπουν ολοι πια απο 1057 μετρα υψος με καμμια δεκαρια (τωρα πια) KW!
Και οι παλαιοι ερασιτεχνες τι γιναν
Καποιοι τα παρατησαν εντελως... αλλοι απο οτι βλεπω εξακολουθουν και "βγαινουν' σε συχνοτητες που τους ακουν περισσοτερες νυχτεριδες παρα ακροατες... (ανευ παρεξηγησεως, αλλα πιος εχει πια δεκτη εκτος οριων 87.5 και 108MHz )
Αλλοι προκειμενου να ειανι πιο κοντα στο μερακι τους... "ανεβηκαν" οπως οπως στο "τρενο' των ιδιωτικων επαγγελματικων σταθμων, σαν ηλεκτρονικοι, ηχοληπτες, μουσικοι παραγωγοι... κα!
Και φτασαμε στο σημερα
Το σημερα που ομως δεν απεχει εντελει τοσο πολυ απο το "προχτες"...
Πρωτο κρουσμα ΠΑΡΑΚΜΗΣ στο ΡΑΔΙΟ-ΦΟΝΟ ο PLANET... παιδι του Κουνδουρου? (Ραδιο-Αντι σας λεει κατι )... Αφου αυτο το παιδι 'υιοθετηθηκε' απο καποια ατομα, δοθηκε προς ξεκοκκαλισμα σε καποια λαμογια... Και ξαφνικα πριν περιπου 2 χρονια... ΜΠΟΥΜ Νασου ο Καμαρινοπουλος (Προεδρος της ΕΤΕΡ για οσυς δεν γνωριζουν, τωρα τι ειναι η ΕΤΕΡ, ψαξτε το λιγακι), η Σταμουλακατου και ολοι οι εργαζομενοι του PLANET σε καταληψη... Και μπουκαρει η Αστυνομια (οι παλιοι Ραδιοερασιτεχνες των FM το εχουνε πιθανως ζησει το σκηνικο βεβαια, οποτε αυτο θα τους φαινεται και λιγο αστειο να γινει σε ΝΟΜΙΜΟ σταθμο που ηταν σημαδιακα και το παιδι του ΠΡΩΤΟΥ ιδιωτικα επωνυμως δημιουργημενου σταθμου, του Ραδιο-Αντι απο οπυ ξεκινησε το σημερινο χαος) κοβει το ρευμα... και τελος ο σταθμος...
Σχεδον κανενας δεν πολυενδιαφερθηκε για το τι εγινε στον PLANET και στους εργαζομενους του απο τοτε... Μεχρι που...
ΑΣΤΡΑΨΕ το FLASH το Σεπτεμβριο φετος!!! Και φωτισε πλεον τα προβληματα των Ιδιωτικων Ραδιφωνικων (αλλα και τηλεοπτικων για οσους δεν το εχουν καταλαβει ακομα) σταθμων... Οχι ακομα δεν εχει κλεισιε ο FLASH αλλα και που λειτουργει ξερετε πως λειτουργει??? Απληρωτοι εργαζομενοι με τον "πελεκυ" των απολυσεων λογω της εκρεμμουσης ΑΚΟΜΑ δηλωσης του "Ιδιοκτητη" Σωτηρη Πουλοπουλου Με διευθυνση σχεδον ανυπαρκτη αφου μαλλον "αυτοδιαχειρηση" απο τους εργαζομενους γινεται παρα διοικηση απο την Νενια Γλυπτη (αληθεια συμπτωση επισης ειναι οτι σημαδιακα η Νενια Γλυπτη υπηρξε και στον PLANET 104.5 του Κουνδουρου απο αρχης)... Βεβαια να ημαστε και δικαιοι ποιος μπορει να διοικηση χωρις μεσα (εδω βλεπε ΛΕΦΤΑ) καραβι χτυπημενο με σπασμενα καταρτια και μεσα στην καταιγιδα για να το βγαλει απο τους υφαλους που υπαρχουν γυρω του?
Και ουτε μηνα μετα την ανακοινωση "εκκαθαρισης" του FLASH ερχεται το Ε.Σ.Ρ (Εγκληματικο Συμβουλιο Ραδιοτηλεορασης) που ενω συνεδριαζει καθε εποχη της μαρμοτας, για να πιουν κανα καφε τα μελη του και να ανταλλαξουν κανενα κουτσομπολιο μεταξυ τους (ξερετε ποιος γαμευετε <σημειωση: το ρημα δηλωνει την πραξη του Γαμου, δειτε και λεξικα επ'αυτου, αν εχεται τιποτα πονειρα μερη στο μυαλο σας) ερχεται λοιπον και ετσι ξαφνικα (που λεει και το τραγουδι) αποφασιζει την οριστικη παυση (το κλεισιμο δηλαδη) του BEST 92.6 Αμ τι νομιζατε... Ετσι... να πινουμε τον καφε μας και να ξερουν ολοι οτι ημαστε "ανεξαρτητη Αρχη'δια πασα περιπτωση αμφισβητησης απο τον καφετζη μας που μας την ελεγε τοσο καιρο (οποτε δηλαδη τον βλεπανε τον ανθρωπο, μια το χρονο, την εποχη της μαρμοτας)... Και βεβαια αντι να εξεταζουν τους φακελλους (αλλα ποιος αγγιζει σαπιους τα χρονια φακελλους) και να λενε με Αριθμο σειρας Πρωτοκολλου ποιος δικαιουται εδω και χρονια να εκπεμπη και ποιος οχι (και ας εχει ονομα βαρυ απο "χρυσαφι") επιβαλλοντας κλεισιμο στους πραγματικους ΠΕΙΡΑΤΕΣ... το παιζουν αφ'υψηλου και απανω τουρλα!
Και ο Φωντας θα βγαινει στην συχνοτητα των νυχτεριδων... μεχρι να ξημερωσει... στο Ελληνικο Ραδιοφωνο
Αυτα...
Και μεχρι να τα ξαναπουμε...
"Την απεραντη αγαπη μου και τις καλυτερες μου σκεψεις για ολους εσας"
Ταδε εφη ???
"Θα γινει ακροαση στην μπαντα, απ'τους 88 μεγακυκλους στους 108 και αντιστροφα.. Οποιος φιλος ακοουει, μπορει να συντονιζεται.. σε 60 απο τωρα.. απ'τους 88 προς τους 108, με εξωτερικη.. κλεινω και ακουω..."
Σε μια “New Radio Era” εποχή όπου το μόνο που μετράει είναι τα ΝΟΥΜΕΡΑ:( γενικώς, είναι πολύ ευχάριστο που κάποιοι από το παρελθόν είναι ΕΔΩ και γράφουν την πραγματική Ιστορία του ελληνικού ραδιοφώνου με πικρές αλήθειες / διαπιστώσεις για τους εναπομείναντες λάτρεις του υγιεινού μακράν των διάφορων & εντελώς αδιάφορων ΝΟΥΜΕΡΩΝ του ραδιοφώνου. Αλήθεια μήπως προσέξατε της τελευταίες ακροαματικότητες που δημοσίευσε σε άλλο post ο DSP? Σας επισημαίνω την άνοδο των Flash & Best, ο πρώτος έχει ανύπαρκτο πρόγραμμα, ο δεύτερος δεν έκανε καμία απολύτως αλλαγή στο πρόγραμμα του, και οι δυο όμως έτυχαν? Μεγάλης διαφήμισης. Είναι προφανές πλέον πια είναι τα κριτήρια του ακροατή, όσο πιο πολύ ντόρος τόσο πιο δημοφιλής ο Ρ/Φ σταθμός. Μήπως εντέλει τίποτα δεν είναι τυχαίο? Just think about it.
Εύγε αγαπητέ 385 που μας θύμησες τον Λάκη 235 και την ατάκα που έκλεινε της ρομαντικές του εκπομπές με την πιο HIFI Stereo διαμόρφωση στα FM πολύ πιο πριν εμφανιστεί το κουτί του Orban στα επαγγελματικά? Ραδιόφωνα, καθώς επίσης και για την συμβολή του στο χτίσιμο του TOP Fm, αλλά και για την ρομαντική σου αναφορά στην 829:)
Σας κάνω ένα παραλληλισμό : Ραδιόφωνο και Formula 1
Ο πιλότος ( οδηγός ) του μονοθέσιου δεν παίζει κανένα ρόλο ; Αυτό που μετράει πάνω απ' όλα είναι οι μηχανικοί ; Τότε γιατί δεν παίρνουν αυτοί τα δισεκατομμύρια ;
Για να γυρίσω, απλά και λακωνικά, στο θέμα "Ραδιόφωνο - Ερασιτέχνες του χώρου ", πιστεύω πως λ.χ. ο κατάπτυστος για μερικούς 267 δεν είχε κανένα λόγο να ξέρει πως λειτουργεί το μηχάνημά του, και καλά έκανε.
ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΕΡΑ Η ΓΙΑ ΤΟ SERVICE ?!?!?!?!??!
Για να βγώ στον αέρα κ΄θυριοι με ενδιαφέρει ελάχιστα τι εξοπλισμό θα έχω, αδιαφορώ παντελώς, όπως αδιαφορεί και ο τεχνικός του σταθμού για τους καλλιτέχνες που θα παίξω, για την δισκογραφία τους και όλα τα σχετικά.
Άλλο ο τεχνικός, άλλο ο παραγωγός.
Ακούω πολλά "τσακάλια" κατά καιρούς στα FM να το παίζουν έμπειροι, "άπαιχτοι", "παλιοί" και τα χίλια μύρια όσα ακόμη, και παράλληλα στα "ΟΝ" τους μαζεύω μισό κιλό σάλια επιδή δεν ξέρουν πως να μιλήσουν...
Αφού θάβετε μερικοί τον 267 ( και τον κάθε 267 ) λόγω του ότι δεν ξέρει από μηχανήματα, ας μιλήσουμε για ορθοφωνία, για μέτρημα των τραγουδιών, για διαφραγματική αναπνοή κλπ κλπ κλπ...
Αποφασίστε για τί θέλετε να μιλήσουμε : για τεχνικά ζητήματα του ραδιοφώνου, ή για εκπομπές ;
Προσωπικά τα "Push - Pull" μου ακούγονται κινέζικα, και κάνω εκπομπές από το 1984. Δεν θέλησα ποτέ να τα μάθω, γιατί τα μηχανήματα τα έστηνε ΑΛΛΟΣ. Και αυτός ο άλλος δεν ήξερε να αρθρώσει μια πρόταση, αλλά ήξερε από "Push-Pull"...
Tα "Βασικά Καλησπέρα Σας" είναι για τις φτηνιάρικες κωμωδίες με τον Ψάλτη, λυπάμαι ...
Θα μιλησω καθαρα ως ακροατης και οχι ως ανθρωπος που ασχολειται χομπυστικα με το ραδιοφωνο.
Ο ανθρωπος που καθεται πισω απο το μικροφωνο για να με κανει να μεινω στο ραδιοφωνο μου θα ηθελα να εχει καλουτσικη αρθρωση, αλλα οχι τελεια για να μην μου μοιαζει ξυλινος και απροσιτος. Επισης θα ηθελα ντο λεξιλογιο του να μην ξεφευγει πολυ απο την καθημερινη ομιλια μας με φρασεις που τις ακουμε μονο απο το ραδιοφωνο και την τηλεοραση λες και ειναι.. νομος.
Επισης θα ηθελα αυτο που μου παρουσιαζει μουσικα να το κατεχει, μπορει να μην ακουω ακριβως το ειδος που πρεσβευει αλλα θα ηθελα να εχει γνωσεις επι τουτου για να μπορω και εγω να μαθω κατι. Το να παιζει κατι το οποιο δεν το κατεχει τον οδηγει σε ατοπα και σε γκαφες.
Ακομα θα ηθελα να εχει στοιχειωδεις γνωσεις τεχνικων θεματων, χωρις ομως να εστιαζει πανω σε αυτες (γιατι εγω ισως δεν καταλαβαινω και πολλα) και να μπορει να με κανει να μαγευτω απο το "αορατο" της επικοινωνιας του ραδιοφωνου.
Θα ηθελα να εχει αποψη σταθερη για τα θεματα που θιγει η αναφερει, ειτε συμφωνω με αυτον, ειτε οχι, αλλα και την κριτικη ικανοτητα να αναγνωριζει το τυχον δικιο με τον συνομιλητη του, αλλα και την ψυχραιμια στην κουβεντα ωστε να μην παρασυρεται απο κακες κριτικες και συμπεριφορες.
Θελω η οργη του να μεταβαλλεται σε πυρινο λογο, με τροπο ομως που να μπορει να σε κερδισει, χωρις να βριζει, αλλα να κατακεραυνωενει με τη σωστη δοση χιουμορ, χωρις ομως να φοβαται κατι, ουτε να δισταζει.
Εναν τετοιο παραγωγο θα καθομουν να τον ακουσω και θα γινομουν φαν του, οσο παραδοξη και μπαναλ να ακουγεται η λεξη "φαν".
Deep_Oblivion
P.S.: Ειναι πολυ ευκολο να βρισεις καποιον, η ακομα και να χειροδικησεις επανω του, το να τον αγνοησεις ομως κραταει για παντα. _________________ http://xphctoc.blogspot.com
Σας κάνω ένα παραλληλισμό : Ραδιόφωνο και Formula 1
Ο πιλότος ( οδηγός ) του μονοθέσιου δεν παίζει κανένα ρόλο ; Αυτό που μετράει πάνω απ' όλα είναι οι μηχανικοί ; Τότε γιατί δεν παίρνουν αυτοί τα δισεκατομμύρια ;
Για να γυρίσω, απλά και λακωνικά, στο θέμα "Ραδιόφωνο - Ερασιτέχνες του χώρου ", πιστεύω πως λ.χ. ο κατάπτυστος για μερικούς 267 δεν είχε κανένα λόγο να ξέρει πως λειτουργεί το μηχάνημά του, και καλά έκανε.
ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΕΡΑ Η ΓΙΑ ΤΟ SERVICE ?!?!?!?!??!
Για να βγώ στον αέρα κ΄θυριοι με ενδιαφέρει ελάχιστα τι εξοπλισμό θα έχω, αδιαφορώ παντελώς, όπως αδιαφορεί και ο τεχνικός του σταθμού για τους καλλιτέχνες που θα παίξω, για την δισκογραφία τους και όλα τα σχετικά.
Άλλο ο τεχνικός, άλλο ο παραγωγός.
Ακούω πολλά "τσακάλια" κατά καιρούς στα FM να το παίζουν έμπειροι, "άπαιχτοι", "παλιοί" και τα χίλια μύρια όσα ακόμη, και παράλληλα στα "ΟΝ" τους μαζεύω μισό κιλό σάλια επιδή δεν ξέρουν πως να μιλήσουν...
Αφού θάβετε μερικοί τον 267 ( και τον κάθε 267 ) λόγω του ότι δεν ξέρει από μηχανήματα, ας μιλήσουμε για ορθοφωνία, για μέτρημα των τραγουδιών, για διαφραγματική αναπνοή κλπ κλπ κλπ...
Αποφασίστε για τί θέλετε να μιλήσουμε : για τεχνικά ζητήματα του ραδιοφώνου, ή για εκπομπές ;
Προσωπικά τα "Push - Pull" μου ακούγονται κινέζικα, και κάνω εκπομπές από το 1984. Δεν θέλησα ποτέ να τα μάθω, γιατί τα μηχανήματα τα έστηνε ΑΛΛΟΣ. Και αυτός ο άλλος δεν ήξερε να αρθρώσει μια πρόταση, αλλά ήξερε από "Push-Pull"...
Tα "Βασικά Καλησπέρα Σας" είναι για τις φτηνιάρικες κωμωδίες με τον Ψάλτη, λυπάμαι ...
Δημήτρης
Ειλικρινα δεν καταννοω ποιο ειναι το θεμα σου εδω, σε σχεση με οσα εγραψα
Δυστυχως ο παραλληλλισμος σου με την F1 ειναι καθολα ατυχης... Βλεπεις ο "πιλοτος' της F1 ειναι πολυ περισσοτερο μηχανικος απο οτι ειναι στις περισσοτερες περιπτωσεις ο μηχανικος που σου επισκευαζει το αυτοκινητο σου!!! Και οι μηχανολογικες του γνωσεις δεν περιοριζονται στο πως να αλλαξει ταχυτητες ή να στριβει το τιμονι σωστα...
Απλα σκεψου εναν DJ (γιατι δυστυχως απλα DJ ειναι καποιος που κανει ενα μουσικο προγραμμα χωρις ΚΑΜΜΙΑ τεχνι-κη γνωση ραδιοφωνου) που θα παιζει σωστα και αριστα την μουσικη που του αρεσει, θα σηκωνει τα Fader (αληθεια γιατι τα λενε ετσι ξερετε μηπως?) οσο ο ιδιος πιστευει οτι ειναι σωστο (ας ειναι καλα ο τεχνικος που εβαλε το συμπιεστη πριν τον κοφτη για να παει στον πολυπλεκτη διαχωρισμου συμπιεσμενου φεροντος που διαμορφωνει τον ταλαντωτη με αποκλιση συχνοτητας εντος των οριων του ευρους ζωνης της ενδιαμεσης συχνοτητας ωστε να αποδιαμορφωνεται σωστα απο τον διευκρινηστη που εχει ο δεκτης στον ακροατη του εν λογω DJ), και αυτο ειναι... Πιστευεις ειλικρινα οτι τα παραπανω ισοδυναμουν με την φορμουλα??? Αν ναι συγχαρητηρια, μπορεις ευκολα να γινεις πιλοτος F1...
Απο την αλλη πιστευεις οτι θα ετρεχε κανενας στην φορμουλα αν δεν υπηρχαν ολοι αυτοι οι μηχανικοι? Ή μηπως πιστευεις οτι παντα τα λεφτα τα παιρνουν αυτοι που τα αξιζουν κανονικα?
Οι ποδοσφαιριστες που πληρωνονται εκατομυρια για να "κλωτσανε ενα τοπι" αξιζει να παιρνουν περισσοτερα απο το γιατρο που οταν παθουν κατι οι ιδιοι ή στην χειροτερη, οταν πεθαινει το παιδι τους, θα μπορεσει να τους σωσει? Τι σημασια εχει να κλωτσας με 'περρισια τεχνη΄μια μπαλλα μπροστα στο να μπορεις να σωσεις μια ζωη
Βεβαια εγω προσωπικα εχω πολυ διαφορετικη αποψη απο εσενα... Βλεπεις για μενα το ραδιοφωνο ηταν και ειναι παθος, μερακι, ερωτας ζωης... που τον εχω εγω πληρωσει και δεν του ζητησα ποτε λεφτα για να μου δωσει... Γιατι στον ερωτα δινεις και ας μην παρεις οτι εχεις δωσει... Μπορει να σου δινει κατι αλλο που για εσενα εχει μεγαλυτερη αξια απο το χαρτι...
Και σημερα για να βγω, παλι θα εβαζα το χερι στην τσεπη (χοντρα) και ας μην επαιρνα πισω μια!!!
Αυτο το λεω για να καταλαβεις οτι οταν αυτο το μεσο το αγαπας δεν σε νοιαζει να το εκμεταλλευτεις... Γραφικο? Ισως... αλλα αυτο ειναι ο "ΡΑΔΙΟ - ερασιτεχνης"
Λιγο γραφικος, λιγο τρελλος μα πιο πολυ "ερωτευμενος" με το ΄εκπεμπω΄ στο συνολο του...
Και πιστεψε με οτι αρκετους απο εμας τους παλιους "γραφικους" μας εχουν ακουσει ανθρωποι που μας αντιγραψανε 'κατα γραμμα' στην ορθοφωνια μας, στο Play list μας, κλπ προσπαθωντας να φτιαξουν την μαγεια που εδινε το Ηχοχρωμα Ραδιο-Ερασιτεχνη...
Ακομα πολλες φορες ανθρωποι χωρις ορθοφωνια γινανε πολυ πιο αγαπητοι στους ακροατες απο Χατζηστεφανου, κα της ΕΡΤ και ΥΕΝΕΔ...
Ο Μπετοβεν ηταν κουφος οταν εγραφε τις ωραιοτερες συμφωνιες... Ποιος σε εχει πεισει οτι πρεπει να εισαι αψεγαδιαστος για να πετυχεις? Οποιος στο εχει πει αυτο, σε αλλαζει αμεσως με ενα μηχανημα συνθεσεως φωνης και ενα τζουκ-μποξ... Αρα εχεις ηδη τελειωσει, και δεν το εχεις καταλαβει!!!
Για τον Μιχαλακη δεν εχω να σου πω κατι περισσοτερο... Σπουδαιος DJ και στο μαγαζι... Αλλα... DJ!!! και τιποτα αλλο. Εξυπνος? Πανεξυπνος... Μια παλια ελληνικη κωμωδια ειχε τον Ηλιοπουλο (ή τον Βουτσα ητανε? μου φαινεται, γερναω βλεπετε κιολας) που ελεγε "Τρυπωσα? ηταν να μην τρυπωσω... Τωρα..." (και αυτο δεν ειναι απο φτηνιαρικες κωμωδιες του Ψαλτη)...
Και τρυπωσε και μπραβο του... Κανενα προβλημα... Αλλα μην μας το παιζει και Ιστορια του Ελληνικου ραδιοφωνου... Παρακαλουσε τον 235 να του φτιαξει κανα μηχανημα να βγαινει και αυτος...
Αν δεν υπηρχε καποιος να του φτιαχνει μηχανηματα θα τον ακουγε κανενας??? Δυστυχως ολα εξαρτωνται απο τους τεχνικους αμεσα ή εμμεσα... και οταν λεω τεχνικους εννοω τους ανθρωπους που "φτιαχνουν" το μεσο για να ακους μουσικη απο το σπιτι σου μεχρι στο κινητο σου... Ολους τους σπουδαιους τραγουδιστες, δημιουργους στιχων και μουσικης (που για μενα ειναι σπουδαιοτεροι των φωνων που τραγουδανε μονο και γινονται εντελει γνωστοτεροι αλλα και πλουσιοτεροι) τους γνωριζεις μονο επειδη υπηρξαν τα μεσα, καθαρα τεχνικα μεσα σημειωνω, για να μπορουν να ειναι ευρυτερα τις γειτονειας τους γνωστοι... Δεν θα υπηρχε DJ χωρις πικαπ, δισκους, κονσολες μιξεως ηχητικων σηματων, ενισχυτες, στουντιο ηχογραφησεως με μικροφωνικες και μικροφωνα που μετατρεπουν τον ηχο της φωνης σε "μεσο" που αντιγραφο του εχεις για να μπορεις να γινεις DJ (ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΘΑΡΑ αφου δεν σου στελνουν την αδελφη ή τον κλωνο της Μαντοννα να τραγουδησει στα μπητ που εσυ θα θελεις, μεσα στο σπιτι σου, στο στουντιο σου, στο αμαξι σου, κλπ)! Σκεψου το λιγο ποσοι θα ειχαν ακουσει το ποιο αγαπημενο σου συγκροτημα -τραγουδιστη αν δεν υπηρχαν αυτοι οι "τιποτενιοι" οι τεχνικοι! Και λαβε υποψην σου οτι οπως ο πρωτος που οδηγησε καρο ειναι αυτος που το εφτιαξε, ετσι και ο πρωτος που εκπεμψε ειναι ο τεχνικος που εφτιαξε τον πρωτο πομπο!!! Κατι θα σου πει αυτο αν το σκεφτεις σοβαρα εντελει...
Απο οσα διαβασα σε αυτο το "Φορουμ" μιλαμε για ολα... τοσο τεχνικα οσο και για τις στημενες μετρησεις AGB, ABG, GBA, BGA, PDA, FAX, κα
τι ειναι λοιπον αυτο που σε πειραζει τοσο? Το οτι καποιοι ανθρωποι κανα ραδιοφωνο πριν απο εσενα φτιαχνοντας καθε μερα μονοι τους τα μηχανηματα εκπομπης τους, βελτιωνοντας τα ωστε να ειναι τοσο αψογα που πολλοι σημερινοι σταθμοι ακουγονται σαν μονιμη παραμορφωση μπροστα στις τοτε διαμορφωσεις τους? Ή το οτι αυτοι οι ανθρωποι που ξερανε και τεχνικα το πως εκπεμπεις στο ραδιοφωνο, γιατι τους ενδιεφερε συνολικα το μεσο και οχι μονο να παιζουν την μουσικη που τους αρεσει αφου αυτο θα μπορουσαν να το κανουν ανετα σε καποιο κλαμπακι (που και εκεινη την εποχη σε διαβεβαιω υπηρχαν πολλα), παιρνανε πολυ πανω απο 200 τηλεφωνηματα την ωρα εκπομπης με μια γραμμη τηλεφωνου (προσωπικα εχω κανει εκπομπη δινοντας 4 διαφορετικες γραμμες και εχω κρατησει καταγεγραμμενα σε δυομιση ωρες ~3500 τηλ το 1983). Η μηπως οτι καποιοι γραφτηκαν στο Αμερικανικο BillBoard γιατι βγαλαν τα πρωτα 100 του ετους με λαθος ΕΝΑ κομματι, τρεις βδομαδες πριν ανακοινωνηθουν επισημως απο το περιοδικο αυτο!!!
Βλεπεις δεν ειναι για τι θα μιλαμε, αλλα το για ποιο θα μιλαμε...
Δεν μιλαμε για Τεχνικα ή Εκπομπες
Μιλαμε για το ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ... Και ο ραδιοερασιτεχνης ειναι αυτος που αγαπησε την τεχνι-κη του ραδιοφωνου στο συνολο της...
Και μια και ειχες αναφερθει σε αυτοκινητα... σκεψου να αγαπας τα αυτοκινητα γιατι σου αρεσει να τρεχεις στους δρομους αλλα να μην ξερεις ουτε λαστιχο να αλλαζεις ουτε φλας να αναψεις... ουτε αν βαζεις βενζινη, πετρελαιο, οινοπνευμα ή νερο για να κουνηθει το "ρημαδι"...
Σκεψου οτι αν θελεις να οδηγας στο ραδιοφωνο ισως θα πρεπει να ξερεις κατι παραπανω απο το να μπορεις να 'τρεχεις'...
Τροποποιήθηκε από τον 385 την Δευτέρα 28 Νοε 2005, 21:00 GMT. Συνολικά τροποποιήθηκε 1 φορά
Εδώ αγαπητέ DSP μιλάμε αν δεν κάνω λάθος για το ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ γενικώς. Ο τεχνικός & ο μουσικός παραγωγός βρίσκονται κάτω από την ίδια στέγη για ένα κοινό σκοπό το ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ και οφείλουν να συνεργάζονται? αρμονικά για το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Το ερασιτεχνικό ραδιόφωνο τότε πέτυχε για πόλους λόγους. Ο κυριότερος ήταν ότι, μουσικός παραγωγός & τεχνικός ήταν ΕΝΑΣ όποτε και δεν έγκειται θέμα ΜΗ αρμονικής συνεργασίας σε αντίθεση με το επαγγελματικό όπου εσύ αν μη τι άλλο το γνωρίζεις πολύ καλά. Από ότι φαίνεται όμως από το ερασιτεχνικό γνωρίζεις μόνο το ραδιόφωνο της ‘Κούλας του Ψάλτη’ παρότι που προσπάθησε πιο πάνω ο 385 να σου φωτίσει κάπως το σκοτεινό παρελθόν. Βεβαίως και έχεις δίκιο για το "Βασικά Καλησπέρα Σας" είναι για τις φτηνιάρικες κωμωδίες με τον Ψάλτη’, ναι η πλειονότητα ήταν έτσι καλώς η κακώς, μην ξεχνάμε ότι τότε το ραδιόφωνο ήταν στην κυριολεξία λαϊκίστικο μέσο όπου το βρίσκω περισσότερο ειλικρινές από το σημερινό ‘δήθεν & intellectual ’.
Υπήρχε όμως και η άλλη πλευρά του ερασιτεχνικού που εκθείαζε τους ‘Waterboys’ η την ανεξάρτητη σχολή της ‘4AD’ για παράδειγμα, εσύ όμως κόλλησες στον Ψάλτη?
Άντε να δούμε πόσο εντυπωσιακό MIC θα είχες στα ON σου στον εκάστοτε Ρ/Φ σταθμό που πέρασες αν ΔΕΝ είχες δίπλα σου ειδικευμένους τεχνικούς με μεράκι προερχόμενους από το ερασιτεχνικό του ‘Ψάλτη’ η της ‘4AD’ (η φωνάρα θα έβγαινε παπαγαλάκι!) άσχετο τώρα αν τις τρικλοποδιές στης έβαζαν πάντα οι ανεγκέφαλοι σταθμάρχες που έτυχε να συνεργαστείς, από τεχνικούς όμως είχες αρκετά καλούς γι αυτό τότε ο σταθμός είχε τον καλύτερο ήχο στα fm, μιλάμε για τον ίδιο Ρ/Φ σταθμό που υπονοείς και πολύ χαίρομαι που πήρε την κάτω βόλτα γιατί ποτέ δεν ξέρανε ΤΙ? θέλανε & ότι νούμερα έχουν τα χρωστάνε στο Brand του παρελθόντος που ‘έχτισες’ εσύ και τόσοι άλλοι που πέρασαν από εκεί με πραγματική αγάπη για την μουσική & το ραδιόφωνο (κάτι που δεν ενδιέφερε καθόλου τους ιδιοκτήτες του) όπου παρεμπιπτόντως οι περισσότεροι προέρχονται από το ‘ερασιτεχνικό ραδιόφωνο’.
Τέλος ο 385 πιο πάνω έκανε απλώς μια ιστορική αναδρομή, διαπίστωση και τίποτε άλλο. Και ναι έχω την εντύπωση πως αυτό το forum, ας με διορθώσει ο διαχειριστής για το αντίθετο, αφορά τους πάντες που έχουν σχέση ‘μίσους & αγάπης’ για το ραδιόφωνο από τεχνικούς μέχρι και τους ακροατές.
Μόλις τώρα είδα το last post του 385. Μπράβο φίλτατε συνάδελφε, μου αρέσει πολύ ο τρόπος που ξεκαθαρίζεις τα πράγματα εδώ, για εκείνους που δεν γνωρίζουν. Πάρα πολύ δια-φωτιστικός, το καλύτερο post που έχω διαβάσει εδώ μέσα για το ραδιόφωνο, τα συγχαρητήρια μου.
Πολλούς ερασιτεχνικούς χαιρετισμούς.
η σχέση μου με το ερασιτεχνικό ραδιόφωνο, όπως έχω ξαναπεί, ήταν ένας σταθμούλης σε ένα υπνοδωμάτιο ενός από την παρέα, το 1984. Αυτός είχε τρέλλα με τα μηχανήματα, οι υπόλοιποι με τη μουσική και την "πρέζα" του να κάνεις μία εκπομπή ( σε εκείνο το υπνοδωμάτιο μυηθήκαμε και εθιστήκαμε ). Τις συνομιλίες λόγου χάρη, που ως επί των πλείστων έλκουν αυτούς που ασχολούνται με το τεχνικό κομμάτι του ραδιοφώνου, τις έκανε ο΄"άλλος".
Από την άλλη οι υπόλοιποι κι εγώ λερωνόμασταν πάνω μας μόνο με την ιδέα να παίξουμε τις μουσικές που μας άρεσαν, και να έχουμε την επικοινωνία με τον κόσμο που μας άκουγε ( απλούς ακροατές ).
Δυστυχώς, η περιοχή μου είναι δύσκολη ( έως ΠΑΡΑ πολύ δύσκολη ) ακόμη και τώρα για οποιαδήποτε εναέρια επικοινωνία. Λόγω του ότι τότε είχαμε και το αεροδρόμιο δίπλα μας, καταλαβαίνετε πως ήμασταν πολύ συγκρατημένοι ( βλέπεις υπήρχε και το πρότυπο του "καθώς πρέπει" παιδιού ).
Τελειώνει το Flash Back, κι έρχομαι στο σήμερα, στα τελευταία χρόνια.
Ειδικά εσύ phazer που δείχνεις να ξέρεις με ποιον μιλάς, θα ξέρεις πως για λίγο καιρό ο τεχνικός του σταθμού επιχείρησε να κάνει εκπομπές ( 16.00 - 18.00 αν θυμάμαι καλά ). Ε, δεν ακουγόνταν ρε παιδί μου, πως να το κάνουμε ; Αντιθέτως, στη δουλειά του λένε πως είναι καλός. Και φυσικά συμφωνώ μαζί σου πως εκείνον δεν θα βγαίναμε ούτε καν σαν παπαγαλάκια, δεν θα βγαίναμε καθόλου.
Ο τεχνικός είναι ο σημαντικότερος παράγοντας σε ένα σταθμό, αν θέλει αυτός σε κλέινει κι αν θέλει σε βοηθάει. Θα μπορούσε όμως να σταθεί σαν αυτόνομη οντότητα χωρίς ένα καλό Διευθυντή Προγράμματος ; Ή χωρίς καλούς παραγωγούς ; Αλυσίδα είναι όλα αυτά, και εξετάζοντάς τα, τελικά ό μόνος άχρηστος κρίκος είναι ο καναλάρχης ( που και αυτός βέβαια προσφέρει αν μη τι άλλο το αρχικό κεφάλαιο ).
Σχετικά με τους Waterboys, χτύπησες ευαίσθητο σημείο, είναι η αδυναμία μου
Εν κατακλείδι, από τη μία με προβληματίζει το γεγονός πως ψάχνουμε αφορμή να επιτεθούμε ο ένας στον άλλο, από την άλλη η πιο γόνιμη διαδικασία είναι η διαφωνία ....
Δημήτρη, μπαίνω κατευθείαν στο θέμα. Φυσικά και θυμάμαι τον άρτιο καθ’ όλα τεχνικό που ήθελε να δοκιμάσει την τύχη του στο MIC και σαφώς συμφωνώ μαζί σου.
‘Θα μπορούσε όμως να σταθεί σαν αυτόνομη οντότητα χωρίς ένα καλό Διευθυντή Προγράμματος Ή χωρίς καλούς παραγωγούς ; Αλυσίδα είναι όλα αυτά, και εξετάζοντάς τα, τελικά ο μόνος άχρηστος κρίκος είναι ο καναλάρχης’
Μα και εδώ συμφωνούμε απόλυτα ‘όλα και όλοι για αυτό που αγαπάμε, το ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ’ άρα δεν υφίσταται καμία ‘αφορμή να επιτεθούμε ο ένας στον άλλο’ κάθε άλλο το αντίθετο, τέλος καλό όλα καλά:) σου αφιερώνω το αγαπημένο μου από ‘Wateboys’ ‘Don’t Bang the Drum’ με την ευχή σύντομα να βρεις ένα ραδιόφωνο που να μπορείς να παίζεις ‘Wateboys’ ‘EBTG’ & άλλα ωραία:)
Καλά έριξα πολύ γέλιο 385 με την σωστή καθ’ όλα περιγραφή σου ( ‘τον κόφτη’ = clipper:) της διαδρομής του ήχου από το fader της console στον πομπό και στην συνέχεια στον δέκτη, σε βρίσκω πάρα πολύ γνώστη του θέματος, εύγε για άλλη μια φορά.
Well, Δημήτρη ΝΑΙ λοιπόν ΟΛΟΙ της ραδιοφωνικής οικογένειας ειμαστε γνωστοί , γι αυτό είμαι και εγώ εδώ όπως εσύ και άλλοι πολλοί ανώνυμοι συνάδελφοι ανεξαρτήτως ειδικότητας που τους δένουν σχέσεις ‘μίσους & αγάπης για το ραδιόφωνο, γι αυτό μην σπας το κεφάλι σου να βρεις ποίος είμαι ‘just someone who loves radio like u’
‘EBTG’ κυρίως τα πρώτα τους, ‘Frazier Chorus’, ‘Pale Saints’, ‘Its Material’, ‘Blue Nile’, ‘David Sylvian’ is my favorites, ‘Massive Attack’ μόνο στα πρώτα τους.
Παίζεται για σένα και όλους όσους ‘ακούν’ το ‘Kinky Love’ από ‘Pale Saints’
Γιατί η αγάπη για το ραδιόφωνο λίγο πολύ είναι ‘Kinky’ δεν νομίζεις?
η σχέση μου με το ερασιτεχνικό ραδιόφωνο, όπως έχω ξαναπεί, ήταν ένας σταθμούλης σε ένα υπνοδωμάτιο ενός από την παρέα, το 1984. Αυτός είχε τρέλλα με τα μηχανήματα, οι υπόλοιποι με τη μουσική και την "πρέζα" του να κάνεις μία εκπομπή ( σε εκείνο το υπνοδωμάτιο μυηθήκαμε και εθιστήκαμε ). Τις συνομιλίες λόγου χάρη, που ως επί των πλείστων έλκουν αυτούς που ασχολούνται με το τεχνικό κομμάτι του ραδιοφώνου, τις έκανε ο΄"άλλος".
Από την άλλη οι υπόλοιποι κι εγώ λερωνόμασταν πάνω μας μόνο με την ιδέα να παίξουμε τις μουσικές που μας άρεσαν, και να έχουμε την επικοινωνία με τον κόσμο που μας άκουγε ( απλούς ακροατές ).
Τελειώνει το Flash Back, κι έρχομαι στο σήμερα, στα τελευταία χρόνια.
Εν κατακλείδι, από τη μία με προβληματίζει το γεγονός πως ψάχνουμε αφορμή να επιτεθούμε ο ένας στον άλλο, από την άλλη η πιο γόνιμη διαδικασία είναι η διαφωνία ....
Δημήτρης
Δημητρη διαπιστωνω οτι χωρις να το εχεις καταλαβει, εντελει εισαι και εσυ λιγο "τεχνικος"... Βλεπεις τις "συνομιλιες τις εκανε ο ΄αλλος΄" λες πιο πανω...
Μα φιλε μου αναρωτησου εδω οταν διαβαζεις τις "κλησεις" των αλλων και απαντας σε αυτες... ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ δεν κανεις εντελει? με αλλους
"ραδιο-ερασ(τ)ιτεχνες"
Το οτι, απο οτι εχω καταλαβει, θελεις να "δουλευεις" στο ραδιοφωνο μετα απο χρονια... δρασης μεσα απο σταθμους... ενω εντελει δεν "πηρες οτι εδωσες" δεν σε κανει "ΕΡΑΣ(Τ)"Η" -ΤΕΧΝΗ(Σ) ΡΑΔΙΟΥ"
Αρα 'welcome to the club, after all you belong here"...
385
ΥΓ: Phaser ειναι απλα σκεψεις "ραδιοφωνου" απο το παρελθον και το παρον...
73's
Χαίρε 385, από τις πιο συγκροτημένες, περιεκτικές, διασκεδαστικές, αληθινές & διαφωτιστικές για τους νεότερους ‘σκέψεις’ περί ραδιοφώνου για το ‘σκοτεινό’ σήμερα και το ‘φωτεινό’ παρελθόν που έχω διαβάσει εδώ και όχι μόνο, ΤΙ? να μας πει ο Κος Ρουμελιώτης (ο δημοσιογράφος ) ΤΙ? ξέρει αυτός από την νεώτερη ιστορία ραδιοφώνου.
Χρόνια και ζαμάνια! Αναρρωτιόμουν τι έχεις γίνει;
Μόνο κοινό σημείο επαφής ο Λεωνίδας που καμιά φορά είχες guest DJ με τρελά sets και μαθαίνω νέα του από τον Γρηγόρη (205) Στάικο..
sas euxaristo gia oti grapsate, mou ksipnisate orees mnimes.
giorgos apo kypseli
xar/ko 231
filos me ton hlia 378
taki 1378
Γιώργο μήπως το τηλέφωνο που έδινες... τέλειωνε σε ***8459 (χωρίς "210" τότε - χαχαχα)
Στα χαρτιά μου είδα ότι είχες βγει και σαν 31-11! Σωστά;
(τι διάολο; η Ε.Υ.Π είμαι;)
Δημιουργησα ενα λογαριασμο μονο λαι μονο για να απαντησω στο εκτενες γραμμα. Καταθεση ψηχης ητανε; Το ψεδωνυμο που χρησημοποιησα, απο μονο του εκφραζει τις καταβολες μου και την συχνοτητα λειτουργιας μου, καθως και την εποχη μου.
Εχετε δη ποτε αυτο ολο το θεμα που με τοσο πονο καταγραφετε, με ταξικα γυαλια;
Η ,ηπως η ταξικη θεωριση ειναι ντεμοντε;
Καλη τυχη τοτε, βρητε τις αιτιες, με την βοηθεια χαρτοριχτων........
Πραγματικα αυτα που διαβασα ειναι καταθεση ψυχης για τους ανθρωπους που ειναι οι πραγματικοι στυοτες του ραδιοφωνου. Θυμαμαι ακομα τον A100FM που σημερα εκπεμπει στο διαδικτυο τοτε το 1986 στους 103,7 μεχρι το πρωι και ακομα θυμαμαι τα παιδια του σταθμου που φιλοξενηθηκαν σε εκπομπη της ΕΤ 1 απο τον Σαββοπουλο. Αυτα τα παιδια εδωσαν μαχες και σημερα ειναι πλεον οργανωμενοι και εχουν το μεγαλυτερο συλλογο ερασιτεχνων στην Αττικη.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα σε αυτό το forum ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να απαντήσετε σε μηνύματα αυτού του forum ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να αλλάξετε τα μηνύματα σας σε αυτό το forum ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να διαγράψετε τα μηνύματα σας από το forum ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να ψηφίσετε σε δημοψηφίσματα σε αυτό το forum