Γιορτάζει ο Μάρκος

Ισόπαλο το ντέρμπυ ΟΣΦΠ-ΠΑΟ, πρώτη πάλι στο πρωτάθλημα η ΑΕΚ

Γενικά : Θέματα γενικού ενδιαφέροντος

Στο πιο χορταστικό ντέρμπι των τελευταίων ετών, Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός έμειναν στο 1-1, το οποίο φέρνει την ΑΕΚ στην κορυφή της βαθμολογίας. Πολλές ευκαιρίες –κυρίως από τους "πράσινους"- και χαμένο πέναλτι από τον Παπαδόπουλο. Πλούσια ρεπορτάζ και στιγμιότυπα από την αναμέτρηση στο Καραϊσκάκη.


Ενα από τα καλύτερα «αιώνια» ντέρμπι των τελευταίων ετών δεν ανέδειξε νικητή. Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός πήραν από έναν βαθμό μετά το μεταξύ τους 1-1 στο γήπεδο Καραϊσκάκη το βράδυ της Κυριακής και δεν κατάφεραν να αποκτήσουν προβάδισμα στην υπόθεση τίτλος. Πολλές φάσεις -κυρίως από τον Παναθηναϊκό- και καλός ρυθμός ήταν τα στοιχεία που χαρακτήρισαν το ματς. Πέναλτι του Παπαδόπουλου απέκρουσε ο Νικοπολίδης, παραπονεμένες και τις δύο ομάδες άφησε ο Καλόπουλος.

Θα ήμασταν άδικοι αν ισχυριζόμασταν ότι το πρώτο ημίχρονο στερήθηκε συγκινήσεων και έντασης, κάθε άλλο. Και φάσεις έγιναν και παράπονα για το διαιτητή είχαμε, στήθηκε δηλαδή κανονικό σκηνικό ντέρμπι.

Ο Παναθηναϊκός βρήκε πιο εύκολο ρυθμό από τον αντίπαλό του. Στο πρώτο 20λεπτο του αγώνα κυκλοφόρησε καλύτερα την μπάλα, οι μέσοι του είχαν καλύτερες επιλογές και οι επιθετικοί πάτησαν περιοχή με αξιώσεις.

Δεν θα ήταν υπερβολή να γράψουμε ότι ο Παναθηναϊκός του πρώτου τετάρτου άξιζε ένα γκολ. Δεν το πέτυχε με τον Ιβανσιτς στο 5’, δεν τον πέτυχε ο Σαλπιγγίδης στο 8’, τα κατάφερε ο Εν Ντόι στο 15' σε μία φάση που θα συζητηθεί πολύ. Ο Σαλπιγγίδης έφυγε στην πλάτη του Ζεβλάκοφ, ο οποίος κακώς σταμάτησε και δεν συνέχισε τη φάση, γύρισε στον υψηλόσωμο επιθετικό και αυτός με προσποίηση και ωραίο σουτ έγραψε το 0-1.

Οι γηπεδούχοι διαμαρτυρήθηκαν έντονα ισχυριζόμενοι ότι η μπάλα, πριν το γύρισμα του Σαλπιγγίδη, είχε βγει άουτ. Πρόκειται για εξαιρετικά δύσκολη φάση για την οποία πάντως το καλύτερο τηλεοπτικό ριπλέι δείχνει ότι η μπάλα βγήκε, οριακά πάντως. Οπως και να έχει ο Παναθηναϊκός είχε ανοίξει το σκορ.

Ο Ολυμπιακός προς στιγμήν σάστισε, οι μέσοι του σημάδευαν συνεχώς αντίπαλο αλλά με την πάροδο του χρόνου οι παίκτες του Λεμονή έβαλαν πάθος στο παιχνίδι τους και κέρδισαν μέτρα. Προσπαθούσαν κυρίως από τα δεξιά να διασπάσουν την άμυνα του Παναθηναϊκού, ο Γκαλέτι όμως σπανίως έκανε το σωστό. Η πίεση έφερε πάντως καρπούς.

Αφού ο Λούα-Λούα σημάδεψε το δοκάρι στο 39’ με ένα εξαιρετικό σουτ, ο Αντζας στο 45’ μετά από μία περιπετειώδη φάση, έγραψε το 1-1. Από κόρνερ του Τζόρτζεβιτς, ο Νίλσον έδιωξε προσωρινά, ο Μάλαρτζ επιχείρησε να μπλοκάρει αλλά παρεμποδίστηκε από τον Τοροσίδη. Η μπάλα έφτασε στα πόδια του Αντζα ο οποίος με διπλή προσπάθεια σκόραρε στην πιο κρίσιμη στιγμή.

Δυστυχώς για μία ακόμη φορά η διαιτησία δεν πέρασε απαρατήρητη. Ο Καλόπουλος άφησε παραπονούμενες και τις δύο ομάδες κυρίως με τα γκολ που έκριναν το ντέρμπι. Από το καλύτερο ριπλέι που μας έδωσε η ΕΡΤ, φαίνεται ότι στη φάση του 0-1 η μπάλα έχει περάσει τη γραμμή, ενώ στο 1-1 οι «πράσινοι» φωνάζουν για επιθετικό φάουλ του Τοροσίδη στον Μάλαρτζ.

Οι δύο προπονητές παρέμειναν πιστοί στα συστήματα και στα σχήματα που είχαν επιλέξει από την αρχή του αγώνα στην έναρξη της επανάληψης. 4-3-3 ο Λεμομής, 4-4-2 ο Πεσέιρο. Το παιχνίδι μας επεφύλασσε ακόμα πιο έντονες στιγμές.

Αυτή τη φορά, αρματωμένος με περισσότερο θάρρος από το γκολ της ισοφάρισης, μπήκε πιο φουριόζος ψάχνοντας το δεύτερο γκολ. Ο Παναθηναϊκός κλείστηκε, μαζεύτηκε πίσω από τη σέντρα αλλά το καρδιοχτύπι δεν το απέφυγε στο 52’ όταν ο Βύντρα έσωσε πάνω στη γραμμή πλασέ του Κοβάσεβιτς. Η φάση αυτή ανησύχησε τον προπονητή του Παναθηναϊκού που άλλαξε κάποια πράγματα στη δομή της ομάδας του. Αρχικά έδωσε εντολή στον Ιβανσιτς να αλλάξει πλευρά με τον Καραγκούνη και να κινείται αριστερά ενώ στη συνέχεια φρέσκαρε την επίθεση του με τον Παπαδόπουλο στη θέση του Σαλπιγγίδη.

Ο Παναθηναϊκός πήρε τα ηνία του αγώνα με αυτές τις κινήσεις αφού ο Ολυμπιακός έδειχνε να μένει από δυνάμεις αλλά και από εμπνεύσεις. Στο διάστημα 64-82 οι πράσινοι έχασαν τρεις μεγάλες ευκαιρίες να ξαναπάρουν κεφάλι στο σκορ με κορυφαίες το δοκάρι του Ιβανσιτς στο 54' και το χαμένο πέναλτι του Παπαδόπουλου στο 67’ (μπλόκαρε ο Νικοπολίδης). Ωστόσο ότι δεν έκανε ο Παπαδόπουλος θα μπορούσαν κάλλιστα να τον έχουν κάνει ο Εν Ντόι (ανεπανάληπτο τετ-α-τετ στο 79’, η μπάλα άουτ) και ο Ιβανσιτς στο 82’ (σουτ άουτ).

Τα κενά στην αμυντική λειτουργία του Ολυμπιακού ήταν πάρα πολλά, ο Λεμονής όμως θέλησε να πάρει ολοκληρωτικά την παρτίδα χρησιμοποιώντας τους Σίσιτς και Κωνσταντίνου. Θα το κατόρθωνε αν ο Κοβάσεβιτς πλάσαρε καλύτερα στη φάση του 84’ η μπάλα όμως έφυγε ψηλά. To παιχνίδι όμως έμελλε να λήξει χωρίς νικητή.


AΕΚ - Βεροια : 5-1

ο καλύτερο αντίδοτο για τα τελευταία αρνητικά αποτελέσματα βρήκε η ΑΕΚ απέναντι στη Βέροια. Η Ενωση επικράτησε 5-1 κι έφερε ξανά τα χαμόγελα στον κόσμο που αποδοκίμασε τον Φερέρ πριν την έναρξη του ματς. Τα δύο γκολ του Μπλάνκο και αυτά των Ριβάλντο, Καφέ και του νεαρού Παυλή, συνέθεσαν την εικόνα ενός αγώνα που είχε κριθεί από το 18ο λεπτό.

Το όποιο άγχος φρόντισε να διώξει μόλις στο 4ο λεπτό ο ορεξάτος Ριβάλντο, ο οποίος σκόραρε με τον τρόπο που γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα. Ο Βραζιλιάνος άνοιξε το σκορ με απευθείας εκτέλεση φάουλ και ταυτόχρονα άνοιξε τον δρόμο για μία άνετη επικράτηση. Λίγα λεπτά αργότερα ο Καφές ήταν αυτός που με πολύ ωραία γυριστή κεφαλιά διπλασίασε τα τέρματα των γηπεδούχων και μετέτρεψε σε γιορτή το ματς.

Η Ενωση δεν σταμάτησε εκεί και συνέχισε με τον ίδιο ρυθμό να πολιορκεί την εστία της ανύπαρκτης στα πρώτα λεπτά της αναμέτρησης, Βέροιας. Στο 18ο λεπτό ήταν η σειρά του Μπλάνκο να σκοράρει, από την άσπρη βούλα, αξιοποιώντας το πέναλτι που κέρδισε ο Ράμος από τον Σαμαρά.

Κάπου εκεί η σεμνή τελετή έλαβε τέλος. Η ΑΕΚ κατέβασε ταχύτητα και έδωσε το δικαίωμα στη Βέροια να αλλάξει μπαλιές και να ανέβει προς την εστία του Μορέτο. Στο 37ο λεπτό οι Ημαθιώτες πέτυχαν το γκολ της τιμής, με ωραία προβολή του Μπικόφσκι, αλλά η εικόνα του αγώνα δεν άλλαξε. Οι κιτρινόμαυροι είχαν τον έλεγχο του ματς και όποτε ήθελαν έβγαιναν μπροστά προσπαθώντας να φτάσουν στην επίτευξη και ενός τέταρτου τέρματος.

Αυτό ήρθε στο δεύτερο μέρος από τον Μπλάνκο. Συγκεκριμένα, στο 60ο λεπτό –στην πρώτη ουσιαστική φάση της επανάληψης- ο Αργεντίνος φορ πρόλαβε την έξοδο του Τέρολ και με μακρινό πλασέ διαμόρφωσε το 4-1.

Τα υπόλοιπα λεπτά του αγώνα είχαν διαδικαστικό χαρακτήρα. Ο Λορένθο Φερέρ έδωσε χρόνο συμμετοχής και στον νεαρό Παυλή, ο οποίος τον δικαίωσε αφού στο δεύτερο λεπτό των καθυστερήσεων αξιοποίησε την μπαλιά του Ριβάλντο, σημειώνοντας το πρώτο επαγγελματικό γκολ της καριέρας του.

Η Ενωση πήρε το εύκολο τρίποντο, τα μαύρα σύννεφα πάνω από το ΟΑΚΑ διαλύθηκαν και πλέον το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο κυριακάτικο ντέρμπι του Φαλήρου. Το μοναδικό μελανό σημείο ο τραυματισμός του Τραϊανού Δέλλα στο πρώτο μέρος που σε συνδυασμό με την απουσία του Παπασταθόπουλου, προκαλεί ανησυχίες ενόψει συνέχειας.


Πηγή: Contra.gr




Για να δημιουργήσετε έναν σύνδεσμο σε αυτό το άρθρο και να το αναφέρετε / εμφανίσετε στο δικό σας blog/ιστολόγιο, website, άρθρο ή όπου αλλού θέλετε, μπορείτε να κάνετε copy & paste τον παρακάτω HTML κώδικα:



Θα εμφανίζεται ως εξής: Ισόπαλο το ντέρμπυ ΟΣΦΠ-ΠΑΟ, πρώτη πάλι στο πρωτάθλημα η ΑΕΚ



Σχετικές Θεματικές Ενότητες

Θέατρο - Κινηματογράφος - ΤηλεόρασηΘέματα γενικού ενδιαφέροντος




Συντάκτης: LavantiS
Αναγνώσεις: 3065
Εκτύπωση Εκτύπωση

Βαθμολογία άρθρου:

Μέση βαθμολογία: 5 / 5
Αριθμός Ψήφων: 2

Παρόμοια θέματα

Αποστολή: Άνθρωπος και Περιβάλλον Αποστολή: Άνθρωπος και Περιβάλλον Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ....
Συναγερμός για εκρηκτικά σε πτήση στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Συναγερμός για εκρηκτικά σε πτήση στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Συναγερμός σήμανε το πρωί στο διεθνή αερολιμένα της Αθήνας...
Μεγάλες Γιορτές Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης για τους μαθητές Μεγάλες Γιορτές Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης για τους μαθητές Η "Ανταποδοτική Ανακύκλωση" και η...
Περισσότερα για Γενικά

Δημοφιλέστερα

Δεν βρέθηκαν προσφατες δημοσιεύσεις
..Τα πιο δημοφιλή

Δημοσιεύτηκαν πρόσφατα

Sweet Charity στο θέατρο Badminton Sweet Charity στο θέατρο Badminton Το αριστούργημα του μίστερ μιούζικαλ Μπομπ Φόσι, δημιουργού...
Η Βίκυ Καγιά απέλυσε την μητέρα της! Η Βίκυ Καγιά απέλυσε την μητέρα της! Είναι γνωστό πως για αρκετά χρόνια, από το ξεκίνημα της...
Αποστολή: Άνθρωπος και Περιβάλλον Αποστολή: Άνθρωπος και Περιβάλλον Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ....
Περισσότερα στα Αρθρα μας

Πολυ-ψηφισμένα

Δεν βρέθηκαν προσφατες δημοσιεύσεις
Αλλες κατηγορίες και νέα

Υψηλότερη αξιολόγηση

Δεν βρέθηκαν προσφατες δημοσιεύσεις
Κι άλλες ειδήσεις