Word Crisis Stories, στο θέατρο Επί Κολωνώ


Ημερομηνία Τετάρτη, 04 Ιούν 2014 @ 11:05
Θέμα/Κατηγορία Θέατρο - Κινηματογράφος - Τηλεόραση

Αποστολέας LavantiS



Oι μαθητές του «Studio NAMA» και πιο συγκεκριμένα του μαθήματος Production Group με δασκάλα υποκριτικής την Ελένη Σκότη θα παρουσιάσουν από την Πέμπτη 5 Ιουνίου έως την Κυριακή 15 Ιουνίου 2014 και για 8 βραδιές (Πέμπτη με Κυριακή) την παράσταση με τίτλο World Crisis Stories στη σκηνή Black Box του Επί Κολωνώ.



Οι ηθοποιοί που συμμετέχουν είναι δευτεροετείς και τριτοετείς σπουδαστές του εργαστηρίου.



World Crisis Stories (ή αλλιώς WC Stories):

Τι μπορεί να συμβεί μέσα σε μια τουαλέτα ξενοδοχείου;
Ιστορίες που εξελίσσονται ακροβατώντας στα όρια ρεαλισμού και υπερρεαλισμού. Ένας ολόκληρος κόσμος σε κρίση. Άνθρωποι σε κρίση. Οι ήρωες πιάνονται επ’ αυτοφώρω στις πιο προσωπικές τους στιγμές, έρχονται για πρώτη φορά αντιμέτωποι με τον ατομικό τους καθρέφτη. Ο θεατής στέκεται πίσω από τον καθρέφτη και σχεδόν αδιάκριτα γίνεται κομμάτι των στιγμών αυτών.

Μέσα σε μια τουαλέτα ξενοδοχείου τα πάντα είναι πιθανά και τα πάντα ανατρέπονται.
Η παράσταση προέκυψε από μια απλή ιδέα ως τον βασικό άξονα και αυτοσχεδιαστικά γράφτηκαν τα κείμενά της από τους ίδιους τους μαθητές.


Εμφανίζονται με αλφαβητική σειρά:
Αμανατίδη Χρυσόθεμις, Βαλάσης Ηλίας, Γκέρτσος Άρης, Κωνσταντιάδου Ιωάννα, Μετσίνη Ηλέκτρα, Μπαμπαΐτη Ερμιόνη,Τζανέτου Βάλεια, Χριστογιαννοπούλου Δήμητρα, Χρόνη Εύη.


World Crisis Stories στο θέατρο Επι Κολωνώ


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ

Ημερομηνίες παρουσιάσεων: από Πέμπτη 5/6 έως Κυριακή 8/6
& από Πέμπτη 12/6 έως Κυριακή 15/6
Γενική είσοδος: 5,00€
Ώρα: 21:30
Διάρκεια: 80 λεπτά
Χώρος: Black Box

Παρακαλούμε επικοινωνήστε εγκαίρως για κράτηση - περιορισμένος αριθμός θέσεων



Πληροφορίες για το Studio Nama και την Ελένη Σκότη

Studio NAMA
Εργαστήριο της ομάδας Νάμα

Στο Studio της Ομάδας NAMA η διδασκαλία υποκριτικής βασίζεται στον αυτοσχεδιασμό με δράση και λόγο, με στόχο την κατανόηση και εμπέδωση του Method Acting, τη σύγχρονη δηλαδή εκδοχή της μεθόδου Στανισλάφσκυ.

Η εξάσκηση πάνω στα στοιχεία της μεθόδου, όπως ο ατομικός και ομαδικός αυτοσχεδιασμός με δοσμένες συνθήκες, το ουδέτερο κείμενο, το ρήμα της δράσης κ.ά., καλλιεργούν την ικανότητα των ηθοποιών στο κτίσιμο τόσο των χαρακτήρων των ρόλων, όσο και των δυναμικών των σχέσεων στις ομαδικές σκηνές.

Το Studio ΝΑΜΑ εδρεύει στο Επί Κολωνώ από το 2000, αλλά ιδρύθηκε και διδάσκει την Μέθοδο ήδη από την δεκαετία του ‘90. Από το εργαστήριο αυτό προέρχονται τα μέλη της Ομάδας ΝΑΜΑ που στη συνέχεια δημιούργησαν το ίδιο το θέατρο Επί Κολωνώ.



Σύντομο Βιογραφικό

Η Ελένη Σκότη είναι σκηνοθέτις και δασκάλα Υποκριτικής. Από το 1993 έως το 1998 δίδαξε αυτοσχεδιασμό και υποκριτική στη δραματική σχολή «Αρχή». Εργάστηκε επί σειρά ετών ως μόνιμη καθηγήτρια υποκριτικής και ρητορικής στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος. Έχει ιδρύσει το studio NAMA (studio Υποκριτικής της ομάδας ΝΑΜΑ) το οποίο εδρεύει στο θέατρο Επί Κολωνώ από το 2000. Επίσης τα τελευταία τρία χρόνια διδάσκει στο Εθνικό Θέατρο και στο Ωδείο Αθηνών.

Με την Ομάδα Νάμα έχει σκηνοθετήσει πολλά έργα μεταξύ των οποίων «Αγαπητή Ελένα» (για το οποίο κέρδισε το 1ο βραβείο σκηνοθεσίας του περιοδικού «Αθηνόραμα»), «Η Κατάρα των Πεινασμένων» του Σαμ Σέπαρντ, «Ποτέ μην Κολυμπάς Μόνος» του Ντάνιελ Μακ Άιβορ, το έργο «Rottweiler» του Γκιγιέρμο Έρας σε διασκευή Ομάδας ΝΑΜΑ, το οποίο βραβεύτηκε με τα βραβεία κοινού του Αθηνοράματος αποσπώντας το γ’ βραβείο καλύτερης παράστασης και σκηνοθεσίας, «La Chunga» του Μάριο Βάργκας Λιόσα, «Κίεβο» του Σέρχιο Μπλάνκο σε διασκευή Ομάδας Νάμα, «Αλεπούδες» της Ντων Κίνγκ. Στο Εθνικό Θέατρο σκηνοθέτησε τη «Ραχήλ» του Γρηγορίου Ξενόπουλου. Στο Θέατρο Εμπορικόν σκηνοθέτησε το Κράμερ εναντίον Κράμερ του Avery Corman σε διασκευή Μιρέλλας Παπαοικονόμου, την Ολεάννα του Ντέηβιντ Μάμετ, την παράσταση Η εκδοχή του Μπράουνιγκ του Τέρενς Ράτιγκαν και την παράσταση Η κολεξιόν του Χάρολντ Πίντερ.







Το άρθρο αυτό προέρχεται από

HotStation.gr Greek Radio online


http://www.HotStation.gr

Το URL της ιστορίας αυτής είναι το εξής
http://www.HotStation.gr/article3432.html