Διαγωνισμός αφίσας από Unicef & Clear Channel


Ημερομηνία Τρίτη, 22 Μάρ 2005 @ 21:40
Θέμα/Κατηγορία Θέματα γενικού ενδιαφέροντος

Αποστολέας LavantiS



Η UNICEF και η Clear Channel οργανώνουν ένα διεθνή διαγωνισμό, για την δημιουργία μίας παγκόσμιας καμπάνιας outdoor για λογαριασμό της UNICEF. Το brief αφορά στην σχεδίαση μίας καμπάνιας poster, που θα αυξήσει την ευαισθητοποίηση του κοινού αναφορικά με τις επιπτώσεις του HIV/AIDS στα παιδιά και τους νέους.  O διαγωνισμός (www.posterchallenge.com) απευθύνεται σε ταλαντούχους δημιουργικούς ανά τον κόσμο και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέσουν τις προτάσεις τους μέχρι την Δευτέρα, 18 Απριλίου 2005.



Το βραβευμένο δημιουργικό θα αναρτηθεί σε διαφημιστικά πλαίσια της Clear Channel τον Αύγουστο του 2005, σε περισσότερες από 50 χώρες των 5 ηπείρων.
 
Η Clear Channel θα προσφέρει $5.000 στον βραβευμένο δημιουργό καθώς επίσης και μία δωρεά των $5.000 στην UNICEF.
 
Στην Ελλάδα, ο διαγωνισμός έχει τεθεί υπό την αιγίδα της Ένωσης Διαφημιστικών Εταιρειών Ελλάδος (Ε.Δ.Ε.Ε.).

 
Επιπρόσθετα, αποφασίστηκε να βραβευτεί σε ειδική εκδήλωση και η καλύτερη ελληνική συμμετοχή στο διαγωνισμό.  Η Ελληνική κριτική επιτροπή θα αποτελείται από τους κ.κ.:  Σταύρο Λεούση, Πρόεδρο της Ε.Δ.Ε.Ε., Λάμπρο Κανελλόπουλο, Πρόεδρο της UNICEF Ελλάδος, Τάκη Λιαμαρκόπουλο, Executive Creative Director της Spot Tomson, Πολύκαρπο Ζαλώνη, Creative Director της DDB, Γιόλα Γύφτουλα, Creative Director της Upset και Στράτο Χαϊδεμένο, Πρόεδρο της Clear Channel Haidemenos.
 
Η Clear Channel Haidemenos θα προσφέρει 3.000 ευρώ στον βραβευμένο Έλληνα δημιουργό. Το βραβευμένο θέμα θα χρησιμοποιηθεί σε μία επαναληπτική διαφημιστική εκστρατεία το Ιανουάριο του 2006.
 
Όπως και τον Αύγουστο του 2005 με την διεθνή βραβευμένη καμπάνια, έτσι και τον Ιανουάριο του 2006 η ελληνική βραβευμένη καμπάνια θα αναρτηθεί σε διαφημιστικές θέσεις τις οποίες διαθέτει η Clear Channel Haidemenos σε εμπορικά κέντρα και Supermarkets. Επιπλέον, κατόπιν απόφασης της διοίκησης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών να υποστηρίξει την ενέργεια αυτή, η καμπάνια θα αναρτηθεί και σε διαφημιστικές θέσεις που διαθέτει η Clear Channel Haidemenos στο αεροδρόμιο.
 
Θα εμφανιστεί επίσης στους δρόμους της πρωτεύουσας, χάρη στην υποστήριξη του Δήμου Αθηναίων. Χορηγοί επικοινωνίας είναι οι εταιρείες: Μπούσιας Επικοινωνίες Ε.Π.Ε., Direction Εκδοτική-Διαφημιστική A.E. και χορηγός εκτύπωσης η Χαϊδεμένος Α.Ε.Β.Ε.
 
Για την διευκόλυνση νέων επαγγελματιών, η Clear Channel Haidemenos θα καλύψει την προβλεπόμενη από τον κανονισμό του διαγωνισμού ελάχιστη δωρεά προς την UNICEF των $150 για τις πρώτες 15 συμμετοχές (όριο: 2 επιδοτούμενες συμμετοχές ανά διαφημιστική εταιρεία).

 
Στο website www.posterchallenge.com, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν αναλυτικές πληροφορίες, φόρμες αιτήσεων καθώς και τον κανονισμό του διαγωνισμού. Μπορούν επίσης να επικοινωνήσουν μέσω email (espandagou@clearchannel.gr) ή στο τηλέφωνο 210 99 44 221 με την κα Ελένη Σπανδάγου, για περαιτέρω πληροφορίες ή αιτήσεις κάλυψης δωρεάς συμμετοχής.
 
Στο website www.unicef.gr οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν αναλυτικές πληροφορίες για τη UNICEF στην Ελλάδα και όλο τον κόσμο.
 
Ο Sir Roger Moore, Πρεσβευτής Καλής Θέλησης της UNICEF, δήλωσε: "Δύο δισεκατομμύρια παιδιά και έφηβοι του κόσμου βρίσκονται στο κέντρο της μάστιγας του AIDS. Σήμερα, περισσότερες από τις μισές νέες μολύνσεις προσβάλλουν νέους ηλικίας κάτω των 25 ετών. Η επιτυχία στην καταπολέμηση αυτού του φαινόμενου, εξαρτάται από την μαζική ενίσχυση και την άμεση υποστήριξη από τις κυβερνήσεις και τη διεθνή κοινότητα. Αυτή η παγκόσμια διαφημιστική εκστρατεία θα παίξει σημαντικό ρόλο, βοηθώντας την UNICEF να αυξήσει την συνειδητοποίηση ανά τον κόσμο του μεγέθους της συνεχώς αυξανόμενης και μακροπρόθεσμης αυτής κρίσης."
 
Ο Roger Parry, Chief Executive Officer της Clear Channel International, είπε: "Ο νικητής αυτού του διαγωνισμού θα δει το δημιουργικό του να προβάλλεται - μέσω των διαφημιστικών πλαισίων της Clear Channel - σε 50 χώρες του κόσμου, προσεγγίζοντας τους ανθρώπους, 24 ώρες την ημέρα. Η κριτική επιτροπή θα επιλέξει εκείνο το δημιουργικό, το οποίο θα ενημερώνει επιτυχώς τους πολίτες του κόσμου, για την δουλειά της UNICEF αναφορικά με το HIV/AIDS και τους  νέους."
 
Η διεθνής επιτροπή αποτελείται από τους κ.κ.: Lord Puttnam, Πρόεδρο UNICEF Αγγλίας, Sir Roger Moore, Πρεσβευτή Καλής Θέλησης της UNICEF, Peter Sevel, Creative Director UNICEF, Robert Campbell, Executive Creative Director McCann-Erickson Αγγλίας, Claire Beale, Συντάκτη του Περιοδικού Campaign και Stevie Spring, Chief Executive Clear Channel Αγγλίας.
Οδηγίες για ένα αποτελεσματικό δημιουργικό outdoor
 
Ευδιάκριτο: ξεκάθαρο branding, αντίθεση χρωμάτων και έντονες εικόνες.
Απλό: Έχετε μόνο μεταξύ 5 και 10 δευτερολέπτων για να περάσετε την ιδέα και το μήνυμά σας. 
Ξεκάθαρο: Σύντομο και δυνατό μήνυμα.
Εντυπωσιακό: Μία δυνατή σύνθεση σας κάνει να ξεχωρίζετε.
 
 
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τη UNICEF, τηλ.: 210 - 74 84 184 ή 6944-65 37 99 κ. Ηλίας Λυμπέρης.






Το άρθρο αυτό προέρχεται από

HotStation.gr Greek Radio online


http://www.HotStation.gr

Το URL της ιστορίας αυτής είναι το εξής
http://www.HotStation.gr/article593.html