1ο Συνέδριο Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής από το itSMF και το netweek


Ημερομηνία Τετάρτη, 19 Νοέ 2008 @ 14:10
Θέμα/Κατηγορία Τεχνολογία και Επιστήμες

Αποστολέας LavantiS



Ο Τάσος Αλέφαντος είναι Chairman του IT Service Management Forum (ITSMF Hellas) και Διευθυντής IT&T Operations and Data Center Services στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.Η σύγχρονη Διεύθυνση Πληροφορικής έρχεται αντιμέτωπη με την ανάγκη για συνολική και αποτελεσματική διαχείριση των υπηρεσιών ΙΤ, για βελτίωση της απόδοσης και της λειτουργίας τής, καθώς και για την ένταξή της σε ένα αποτελεσματικό πλαίσιο διακυβέρνησης. Στις αλληλοσυνδεόμενες αυτές ανάγκες, έρχεται να δώσει απάντηση το 1ο Συνέδριο Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής στην Ελλάδα, το οποίο συνδιοργανώνουν το itSMF Hellas και το περιοδικό netweek.


IT Service Management Forum

Το IT Service Management Forum είναι ένας διεθνής μη κερδοσκοπικός οργανισμός αφιερωμένος στη Διαχείριση Υπηρεσιών Πληροφορικής (IT Service Management) και απευθύνεται στις εταιρείες και τα στελέχη πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών. Αριθμεί πλέον των 12.000 εταιρειών, κυβερνητικών οργανισμών sκαι 70.000 επαγγελματιών ως μέλη, με παραρτήματα σε 40 χώρες (itSMF International).

Το ελληνικό παράρτημα, itSMF Hellas, ιδρύθηκε πρόσφατα με στόχο τη διάδοση της χρήσης των βέλτιστων πρακτικών για τη Διαχείριση Υπηρεσιών Πληροφορικής και τη δημιουργία ενός φόρουμ διακίνησης ιδεών, ανταλλαγής πληροφοριών και εμπειρίας μεταξύ των επαγγελματιών και των στελεχών του ευρύτερου χώρου της Πληροφορικής και των Τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα.

Ιδρυτικά μέλη του itSMF Hellas είναι οι εταιρείες: HP, Parallon Systems, PC Systems, Performance, Διηνεκής Πληροφορική.


Σε ποιους απευθύνεται

Το 1ο αυτό συνέδριο για τη Διαχείριση των Υπηρεσιών Πληροφορικής θα απαντήσει στα ερωτήματα τόσο αυτών που ανακαλύπτουν σήμερα το IT Service Management, όσο και εκείνων που ήδη βρίσκονται σε ένα επίπεδο ωριμότητας.

Το IT Service Management Conference απευθύνεται σε όλα τα στελέχη και τους επαγγελματίες του χώρου της Πληροφορικής και των Τηλεπικοινωνιών, οι αρμοδιότητες των οποίων άπτονται των ακόλουθων τομέων:

* Λειτουργίας (Operations),
* Διακυβέρνησης (IT Governance),
* Ευθυγράμμισης (IT Alignment) και
* Δημιουργίας αξίας (IT Value).


Ανάλυση θεματολογίας

Το IT Service Management Conference θα καλύψει όλα τα επίπεδα γνώσης για τις βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης υπηρεσιών Πληροφορικής, καθώς επίσης και τις εξελίξεις του ITIL και του προτύπου ISO/IEC 20000. Μέσα από τις ομιλίες διακεκριμένων ομιλητών του εξωτερικού, αλλά και πάνελ συζήτησης υψηλόβαθμων στελεχών Πληροφορικής ελληνικών εταιρειών, το IT Service Management Conference θα κινηθεί γύρω από τους ακόλουθους βασικούς άξονες:

1. Methodology, παρουσιάζοντας τα βασικά πλαίσια, διαδικασίες και μετρικές που αφορούν το IT Service Management.
2. Implementation Practices, φωτίζοντας όλα τα μυστικά της υλοποίησης ενός έργου ITSM και εστιάζοντας σε όσα «δε λένε τα βιβλία».
3. Vision, όπου στελέχη ελληνικών εταιρειών θα συζητήσουν για τις προκλήσεις και τα οφέλη που εμπεριέχει το ITSM, με βάση την προσωπική τους εμπειρία.
Χώρος διεξαγωγής
Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς, Εκπαιδευτήρια Δούκα, Μεσογείων 151, 151 25 Μαρούσι.

Κόστος συμμετοχής: 140 €
Κόστος συμμετοχής για φοιτητές: 40 €
Κόστος συμμετοχής για μέλη ΙΤSMF Hellas, ΕΙΠ / ΕΕΔΕ: 80 €
Στις τιμές δεν περιλαμβάνεται 19% Φ.Π.Α.

Περισσότερα:
www.itsmc.gr
www.itsmf.gr








Το άρθρο αυτό προέρχεται από

HotStation.gr Greek Radio online


http://www.HotStation.gr

Το URL της ιστορίας αυτής είναι το εξής
http://www.HotStation.gr/article1768.html