Mείωση των ατυχημάτων στους ελληνικούς δρόμους


Ημερομηνία Παρασκευή, 18 Αύγ 2006 @ 05:25
Θέμα/Κατηγορία Νέα και Περίεργα

Αποστολέας neokles



Mείωση των ατυχημάτων στους ελληνικούς δρόμους δείχνουν τα στατιστικά της Τροχαίας, για το πρώτο εξάμηνο του 2006. Σύμφωνα με αυτά τα πτωτικά ποσοστά θα μπορούσαν να θεωρηθούν ικανοποιητικά για τα εγχώρια δεδομένα, αν και –θεωρητικά- το μόνο ικανοποιητικό είναι να μη σκοτώνεται και να μη τραυματίζεται κανείς στην άσφαλτο.



Όπως λοιπόν μπορεί να δεί κανείς στους πίνακες που ακολουθούν και τα συνολικά τροχαία συμβάντα, αλλά και οι παθόντες, έχουν μειωθεί σε ποσοστά που ξεκινούν από το 7.4% και τελειώνουν στο 11.5%, σε σύγκριση με τους «μαύρους» αριθμούς της αντίστοιχης χρονικής περιόδου του 2005.

Παράλληλα, μειώθηκαν ελαφρά (1.8%) και οι παραβιάσεις του ορίου ταχύτητας στο σύνολο των δρόμων της ελληνικής επικράτειας.

Όσο για τα υπόλοιπα είδη παραβάσεων και εκεί σημειώνεται μια μείωση επί του συνόλου, όμως παρά ταύτα διαπιστώνεται ότι ο Έλληνας διατηρεί τις κακές συνήθειές του μέσα στο αυτοκίνητο (δεδομένο ότι οι παραβάτες που δεν έτυχε να ελεγχθούν από την Τροχαία είναι σε κάθε περίπτωση πολύ περισσότεροι): δεν φορά κράνος και ζώνη ασφαλείας, δεν έχει κατανοήσει στο βαθμό που θα έπρεπε την αξία του παιδικού καθίσματος, δεν φροντίζει για τον τακτικό τεχνικό έλεγχο του οχήματός του και παραβιάζει χωρίς δεύτερη σκέψη τον ερυθρό σηματοδότη. Υψηλός είναι και ο αριθμός παραβάσεων από τα επαγγελματικά αυτοκίνητα, όπου θα περίμενε κανείς μια συνετότερη –λόγω εμπειρίας- συμπεριφορά.

Συνοψίζοντας, αυξήθηκαν σημαντικά οι παραβιάσεις του ερυθρού σηματοδότη, των τεχνικών ελέγχων και της μη χρήσης παιδικού καθίσματος. Τέλος, αυξήθηκαν και όσοι οδηγούν έχοντας καταναλώσει αλκοόλ επάνω από τα επιτρεπτά όρια, παρά τον φόβο του «μπλόκου» για αλκοτέστ.

Στα θετικά, η σημαντική μείωση όσων «συνελήφθησαν» να οδηγούν αργά στην αριστερή λωρίδα, γεγονός που σημαίνει ότι οι άνδρες της Τροχαίας κατανοούν πλέον στην πράξη το πόσο επικίνδυνο είναι αυτό και αντιμετωπίζουν το «φαινόμενο» με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Θυμηθείτε, το φοβερό δυστύχημα που έγινε πριν 1-2 χρόνια στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, όταν ένα μεγάλων διαστάσεων «τζιπ» εκινείτο αργά στην αριστερή λωρίδα, αναγκάζοντας τους ακολουθούντες να το προσπερνούν όπως –δεν- μπορούσαν: εννέα ζωές χάθηκαν εξαιτίας του…

ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Θανατηφόρα: 597 –7.4%
Σοβαρά: 780 –8.8%
Ελαφρά: 6.095 –8.8%
Σύνολο: 7.472 –8.7%
ΠΑΘΟΝΤΕΣ
Νεκροί: 657 –7.9%
Βαριά τραυματίες: 938 –11.5%
Ελαφρά τραυματίες: 8.598 –8.8%
Σύνολο: 10.193 –9%

ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΟΡΙΟΥ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
2006: 171.907
2005: 174.998
Μείωση: 1.8%

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ
Παραβίαση προτεραιότητας: 1.760 –20.8%
Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη: 14.059 +5.3%
Αντικανονικοί ελιγμοί: 2.473 +26.7%
Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα: 13.767 –3.2%
Αντικανονικό προσπέρασμα: 18.446 –2.5%
Αργά στην αριστερή λωρίδα: 2.532 –15%
Μη χρήση ζώνης ασφαλείας: 67.096 –3.9%
Μη χρήση παιδικών καθισμάτων: 422 +13.4%
Μη χρήση κράνους: 61.423 +0.3%
Παραβάσεις επαγγελματικών: 72.109 –2.7%
Παραβάσεις ΚΤΕΟ: 18.133 +6.6%
Μέθη: 22.317 +6%


Πηγή 4Τροχοί





Το άρθρο αυτό προέρχεται από

HotStation.gr Greek Radio online


http://www.HotStation.gr

Το URL της ιστορίας αυτής είναι το εξής
http://www.HotStation.gr/article1069.html